• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

mammageno skrev 2011-04-15 16:21:31 följande:
    Joddan ! Hoppas det blir bee nu i em då!! Uppdatera oss!

Ja AnPa jag blev sugen på breezen trots jag inte gillar fast hjul...:-P många många! (väderannika)

Tänk om det fanns en hybrid mellan CAM och bee... Typ cameleons vinterdäck och ram mini variant
    i en mini cam ram skulle inte barnen få plats Noa växte ur sin cam och då kan jag tänka mig hur fort han hade gjort de i en mini
  • Noiis
    Insomnie skrev 2011-04-15 17:30:14 följande:
    Vad bytte du till när han växte ur camen och hur lång var han då?? Minns du? Nyfiken, nyfiken
    oh jag minns inte hur lång han var då. Han hade kunnat sitta i den ett tag till men det var verkligen på gränsen. Jag bytte till Bee plus och det gjorde jag när noa va typ 2,5 år gammal. han är över 3 nu och sitter fortfarande kanon i been!
  • Noiis

Här blir det till att beställa en swift i nästa vecka! Men vilken färg :-/ Jag tycker att Chili är galet fin, men grå passar ju med allt! Dessutom så har jag ju min fina lodger som passar perfekt färgmässigt med flint. 
    Jädra svårt de här! 

• Noiis
    Joddan skrev 2011-04-15 18:38:15 följande:
    Fjärde bugaboon nu! Oj oj oj! Dock tre Bees och en Cameleon! Man anar väl vilken jag gillar mest?

Nu ska jag sluta spamma
    Du slår inte mig än 4 cam, 1 gecko, 3 bee 1 bee plus eller va de 4 bee med Obestämd
    Ja jag är sjuk!!
  • Noiis
    Insomnie skrev 2011-04-15 20:35:58 följande:
    Sjukhus Mamman: Då finns det hopp om att även jag ska få köpa en Bee+ så småningom Dottern är stor som en 6 månaders fast hon bara blir tre månader på onsdag..
    Ja självklart en bee behöver man när begäret sätter in
  • Noiis
    Insomnie skrev 2011-04-15 20:53:43 följande:
    Förstår inte hur ni får igenom alla era inköp hos era respektive.. Min karl bara säger nej, nej och nej..
    jag är singel
  • Noiis
    Insomnie skrev 2011-04-15 21:09:03 följande:
    Sjukhus Mamman: Haha, okej okej.. Singellivet är kanske en lösning.. Mannen eller vagnen, nej det får nog bli mannen ändå. Han har rätt bra lön och bara jag hittar rätt argument så ska det nog gå.. Bearbetning pågår..
    hehe jag tror att du gör ett klokt val där faktikst
  • Noiis
    Tant Pruselius skrev 2011-04-16 09:09:20 följande:
    ååÅÅåå ska Noagossen få åka swirre *gillar* Jag vill med pröva swiften, haft 2 uj (som jag gillade förutom att dem endast är framåtvända och att den var påtok för bred om baken...) men L ska få åka swift som sulky, sen.
    Ja Noisen ska få en swirre Passar oss bättre just nu Hjärta 
    Men ni blir inte av med mig i tråden för det, för jag har minsan hela garderoben full med bugaboo prylar haha

Familjen har röstat och det blir en Chili. Trots att min lillebror hävde ur sig att "den e nog lite för tjejig" *snorunge*

En Lime blir det icke... Min fotbollsgalna familj tyckte att den drog för mycket åt det gula hållet och det passar sig verkligen inte haha
    Sen har jag själv lite halv svårt för just lime! 
  • Noiis
    Tant Pruselius skrev 2011-04-16 10:12:59 följande:
    det är så jag oxå tror den gamla passar inte på bee/bee+ tror jag (???)

Har den äldrevarianten (som den på länken) med sittpall (LOVE!)
    sluta tro och vet istället kvinna  
    För du/ni har så rätt så, det är bara den NYA som passar på alla vagnar! den äldre går icke. 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21