• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

bohusbebis skrev 2011-04-04 11:22:03 följande:
    Finns ingen till Bee+, Bee:ets funkar på håret till plussen. Den ligger tight och säkert, men du får inte in speciellt mycket mer i den. Nya "universal" ska funka till alla Bugaboo...
    ja men så klart! så va de jue, de kom ju en universal haha.. vilket fiskmås minne man har i bland
  • Noiis

Jag älskar den bruna basen! men även den marinblåa som sagt!
    men välj den färg du tycker absolut bäst om. om du gillar den oranga så köp den.
    sen är de ju inte allt för dyrt att byta bas heller den oranga är ju fin och härling nu till vår sommar. speciellt med rosa eller gult topset

• Noiis
    mammageno skrev 2011-04-04 14:47:56 följande:
    Ja ok suck skriver om då..

Men iaf garantin gäller inte andra köparen, men om glidande handtag kan fixas på verkstad så!
    Jag har fått bättre pris i min butik än nytt på blocket tror jag dock får se
    men fråga köparen om hon kan hjälpa till vid ev. reklamation?!
    Tant Pruselius skrev 2011-04-04 14:56:33 följande:
    Mammageno - om du ska ha orange bas röstar jag för v-korg i samma och rosa el rött topsett ! SjukhuS mamman - brunbas m rosa topp lät gör nice !!!
    brun/rosa är banne mig bland de snyggaste jag sett faktiskt!

• Noiis
    Mammatilltretroll skrev 2011-04-04 19:23:30 följande:
    Jag köpte en begagnad Bee och har en fråga..
    Sufletten är jättetrög att dra upp och ner och liksom "smäller" när man drar den upp och ner...
    Är det normalt eller?
    tröga är dom om man jämför med andra märken typ EL eller liknande. men de e för att dom inte ska ge vika för blåsten. 
    ja de smäller till om man drar ut sufletten i en hastig rörelse. de har de gjort på både gamla och plus för mig! 
  • Noiis
    mammageno skrev 2011-04-05 10:25:38 följande:
    Nu har jag preliminär beställt min vagn! Skulle få slutgiltigt pris först och lager/leverans status först plus jag skall ge handpenning vilket jag inte kan idag pga att jag vabbar idag.
    Min stortjej spydde nästan i vardagsrummet igår och jag bara skrek -TOAN!!! hon hann inte fram tyvärr utan spydde ner hela dörrkarmen och in i mellan tröskel osv. Kul...hon kräks alltid om det så bara är förkylning
    vad kul!
    oh nej vad jobbigt, där har vi nog det enda posetiva med att Noa har kräkts så mycket, han vet direkt och springer in till Toa eller tar en papperskorg. sen händer de olyckor. Han sprydde ner sin mormorsäng här i veckan. men då höll han på att kvävas för han vägrade "spotta ut i sängen"
    trevligt ämne Kräks 

sorry!!

Hörrni... tror inte ni att den gröna skulle passa till sand?
    jag inbillar mig de Drömmer 
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-04-05 13:36:32 följande:
    Jag tycker inte att fleece är snyggt men däremot så tycker jag att passformen är outstanding. Dark blue är den snyggaste fleecefärgen, mycket snyggare än dark blue canvas.
    håller med dig, men jag älskar den gula i fleece och den marinblåa. jag har båda två kvar hemma på förvaring i väntan på... OM jag får fler barn
  • Noiis
    mammageno skrev 2011-04-05 12:36:44 följande:
    Stinkigt skulle det stå...

Jag tänkte fråga, tycker ni regnskyddet är jobbigt ( org. )?
    Jag gillar inte de genomskinliga så mycket... De blir stora och skrynkliga och svåra att få ihop och lätt tråkiga Fanns ju ngn som sa ngt om p
    Hjärta tack!!

Just den gula till bee är inte snygg med sand. kan ta bild i kväll så får du se
    men den gula som fanns till cam var citron gul och den va jätte fin Hjärta
    fleece kan man köra året om. jag har gjort de!
  • Noiis
    mammageno skrev 2011-04-05 14:42:54 följande:
    Åh olika bud vad jobbigt!

Hihi jag fick post att det är barn o baby mässa i Gbg snart , brukar det finnas cagnar där och bra priser? Vågar man?
    bugaboo ställer ibland ut. men säljer inte.
    man "får inte rea" bugaboo vagnar så bugaboo gör de inte själva
  • Noiis
    mammageno skrev 2011-04-05 16:05:54 följande:
    Vad sur jag blir! Hon ringde just och sa att det blir dyrare än hon sagt först, 1500:- för vagnen och frakt med är det vanligt att man får betala frakt?! plus att jag kommer få vänta funderar på att skita i det, vill ju ha min vagn nu och inte om 5 veckor!
    De hade inget inne så... Det är en nyöppnad butik så de har inte möjlighet antar jag.
    Dessutom tyckte hon att vinterhjul hörde till barnvagn och inte tillbehör så då fick jag inte dem på erbjudandet vilket nog var en tolkningsfråga.
    De var jättetrevliga men kidzshoppen var bättre! Kollar på att importera med nu...
    kidzshop har rabattkoder nu, ring och fråga om dom gäller även när du bygger din vagn för då  e de 500 i rabatt
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21