Inlägg från: Noiis
|
-
-
brun eller offwhite bugaboo väskaDuntoffla skrev 2011-04-17 23:12:24 följande:Jag är lite sugen på en ny (till) skötväska. Har ni några roliga förslag? Vill gärna att den ska kunna matcha både min ( i originalutförande) bruna/sand bugga och min bruna UJ. Har i nuläget en röd Skip Hop dash deluxe och en PPB saffron roll.
Båda är lite små tycker jag. Sålde av någon skum anledning min bruna skip hop duo deluxe som faktiskt rymmer ganska mycket men är sådär när det regnar pga avsaknad av lock
-
jag köper vadd som finns hos tygaffären som är till för just dynor. Finns ofta i olika tjocklekar.the baby skrev 2011-04-19 21:12:07 följande:Ni som syr egna dynor till vagnen, vad använder ni för stoppning? Skumgummi eller vadd skulle ju funka, men blir det inte väldigt svettigt nu på sommaren? Är det kanske bättre att köpa en bugaboo-dyna som leder bort fukten? Det blir bara så svårt att bestämma färg då...
köp inte en bugaboo. dom är hemska i materialet.. tyvärr! -
*Viskar* de blir inte en spin. när t.om min mamma säger att de va de fulaste hon sett och vägrar köra den så.. De blir en swift iaf. än så länge kan han sitta i den!
men de va nån här i tråden som skulle visa mig bilder, är de nån som kan länka till Uj tråden?
och sä lägger vi in nåt "bugabooit" Jag ÄLSKADE den nya rosa! såg den live igår hos barnbutiken synd att de va den enda dom hade hemma. Men den va riktigt fin!
-
Men skojar dupassau skrev 2011-04-19 19:17:03 följande:Pillar på min nya bugga, sjukt arg! D fanns ingen broms på vagnen! Vi bor i en backe!!! Hjulen är bytta mot icke orginal , ok men säg d då när du säljer! Bugga pumpen funkade inte =kan inte provköra vagnen... Får se om d går att köra hjulen sen... Sufflan hade mögelfläckar... Ok, jag är arg just nu!
får man fråga vad du gav för vagnen??
Det där är absolut inte okej!
Har du kontaktat säljaren?? -
kan du länka till UJ tråden? Ja det är helt okejAnPa skrev 2011-04-19 21:41:45 följande:Sjukhusmamman: Kul! Det var jag btw, som skulle visa bild. Har helt glömt bort, slänger upp en senare eller imorgon om det är ok?
menade du att man bara skulle flytta själva "gren" delen i selen så att den hamnar utanför? eller va de nåt annat du menade?Så vadd är det jag tycker är bäst att använda. skum har en tendens till att suga upp vattnet och hålla det kvar så att det tillsist möglar/luktar/spricker.the baby skrev 2011-04-19 21:41:22 följande:Är de? okej, bra att veta, jag trodde de var bra... Jo jag har sett vadd, som är liksom en matta, det får bli sånt då.Jag med! Och jag är ingen rosa tjej... Men jag blev helt kär i den rosa tillsammans med denim-bas, så fint!Sjukhus Mamman skrev 2011-04-19 21:30:58 följande:och sä lägger vi in nåt "bugabooit" Jag ÄLSKADE den nya rosa! såg den live igår hos barnbutiken synd att de va den enda dom hade hemma. Men den va riktigt fin!
Hade det varit sittdelstyg till hade jag kanske slagit till, men med bara rosa sufflett tycker jag det ser lite konstigt ut till min svarta vagn. Det hänger inte ihop liksom. Kanske med en rosa-mönstrad dyna i och för sig då...
Tänk dock på att köpa tjockare modell eller köra dubbelt i! för även om de ser tjockt ut så plattar det till sig rätt duktigt. När jag har sytt förut så har den minskat i ca 50%.
Jag skulle älska den nya rosa med en dyna i rosa moln
speciellt till svart! Fasen vad snyggt!
-
Tack snällaAnPa skrev 2011-04-19 22:12:47 följande:Här är tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50079166.html
Ja det var precis så jag menade
Vet inte om det blir någon skillnad, men det blir större sittyta och kanske tom längre.
Helt OT i tråden menmen...
Nja sittytan är de ingen fara med, är en riktig liten spinkis jag har! så jag får hoppas att han växer på bredden och inte på höjden -
jag röstar för den nya rosa för den va så jäkla snygg!
-
fäll ut sufletten helt sen när barnet inte är i vagnen så kommer den att släta ut sig!linaenn skrev 2011-04-22 15:38:08 följande:blir era sufletter också skrynkliga när ni har dem "ihopfällda"? tycker min blir det snabbt, och eftersom sonen numera vill kunna titta ut åt sidorna (och protesterar vilt om han inte ser) så har vi den oftast ihopfälld så han kan se när han är vaken. när han somnat och man fäller ut den igen så är den skrynklig. några tips på hur man enkelt får den slät? känns bökigt att hålla på och stryka, om man ens får det? -
Jag gillar parasollerna
tycker att dom ger ett bra skydd och är hundra gånger snyggare än dom där anknäpparna