FL Lisa skrev 2011-04-01 19:25:13 följande:
men mitt största problem har varit att det har tagit sån enorm tid att få svar på mail och att få tag på rätt person i telefon. Till att börja med så skickade jag in lite chassinummer osv via mail och väntade sen över en vecka utan ett ord från dom...mailade då tillbaka och fick veta att dom behövde veta vilket hjul det gällde så skickade såklart in det på en gång och hörde sen återigen inget på rätt många dagar sen fick jag veta att det var ytterligare något nummer dom behövde. Mailade dom det och hörde sen inget på typ en vecka igen. Ringde då men den person som hade hand om ärendet jobbade såklart inte så då tog det ytterligare några dagar innan vi fick kontakt. Sen fick vi höra att bugaboo skickat dom grejerna och att dom skulle skickas vidare till oss så fort dom kom fram men fortfarande alltså inga hjul här.
Mailade dessutom igen om det hela i förrgår men inget svar på det mailet heller.
Jag har reklamerat till kidzshop massor av gånger och jag har själv vart ganska så frustrerad vissa gånger speciellt när man står utan vagn. jag har dom gångerna det gått för långsamt alltid kontaktat bugaboo själv och där också då fått svaret att det faktikst är hos bugaboo som det segar. 1 gång stod jag utan chassi i flera månader och det var faktikst bugaboos fel.
bugaboo är inte heller jämt snabba med att återkomma till ÅF om dom behöver ha mer detaljer. och vissa saker tar längre tid att få hem än andra.
Jag tycker att du ska ringa kidzshop och höra med dom vad som händer!
Och jag lovar att så fort dom har dina hjul så skickas dom till dig direkt.
grejen är ju den att bugaboo ska skicka dom till dom också. och även när bugaboo har skickat så tar det tid. för dom skickar ju oftast från holland.
Ring kidzshop i morgon och kolla av läget du så kan du nog få svar på dina frågor ska du se