• Noiis
    mammageno skrev 2011-03-31 19:57:36 följande:
    Jag har fastnat i byta vagn träsket tyvärr...är nöjd med bee'n men den går ju inte i vinter..,

Jag har kollat babycare och hittar bara vagnar från 8000 ngt (800€) ?!
    På kidzshoppen hittar jag bara med liggdel, är skitkass på detta tydligen
    hos kidzshop så går du in på reservdelar och plockar åt dig, ett chassi, en ram två bakhjul två framhjul 2 suflettbågar två suflett fästen en sittbas en varukorg och en suflett då har du poff en sittvagn
  • Noiis

alltså BARNVAGN-BUGABOO-TILLBEHÖR-RESERVDEL

observera att allt som du ska ha i par säljs i par!

sufletten hittar du inte TILLBEHÖR-TOPSET/BASKLÄDSEL/SUFLETT

du hamnar då på 7203 kr! och då inkl stödbåge som jag glömde säga  

• Noiis
    straw2008 skrev 2011-04-01 08:07:33 följande:
    Personligen skulle jag hellre köpa en ny på blocket än betala 8000 för en sitvagn på kidzshop, har verkligen så urusla erfarenheter från kidzshop...
    personligen så skulle jag föredra att köpa en vagn från ett ställe så man får med garantier. Det tycker jag att det är värt så att man vet att man får hjälp om vagnen går söder. förbannat trist att stå där med ett chassi som glider och behöva punga ut 2500 kr för ett nytt bara för att man köpte på blocket. 

ang. kidzshop så har det funkat kanon bra för mig att handla av dom. leveranserna kommer fort och reklamationer har varenda en gått igenom!
    och jag vet fler som är väldigt nöjda med kidzshop, å det är iaf en butik jag med varmt hjärta kan rekomendera. 
  • Noiis
    straw2008 skrev 2011-04-01 22:40:02 följande:
    Går inte att knyta ihop varukorgen alls på en ny denimvagn tygen är tjockt o jättestelt.
    gick kanon bra för mig och mina varor har då fasen aldrig flygit iväg från varukorgen
  • Noiis
    FL Lisa skrev 2011-04-01 19:25:13 följande:
    men mitt största problem har varit att det har tagit sån enorm tid att få svar på mail och att få tag på rätt person i telefon. Till att börja med så skickade jag in lite chassinummer osv via mail och väntade sen över en vecka utan ett ord från dom...mailade då tillbaka och fick veta att dom behövde veta vilket hjul det gällde så skickade såklart in det på en gång och hörde sen återigen inget på rätt många dagar sen fick jag veta att det var ytterligare något nummer dom behövde. Mailade dom det och hörde sen inget på typ en vecka igen. Ringde då men den person som hade hand om ärendet jobbade såklart inte så då tog det ytterligare några dagar innan vi fick kontakt. Sen fick vi höra att bugaboo skickat dom grejerna och att dom skulle skickas vidare till oss så fort dom kom fram men fortfarande alltså inga hjul här.

Mailade dessutom igen om det hela i förrgår men inget svar på det mailet heller.
    Jag har reklamerat till kidzshop massor av gånger och jag har själv vart ganska så frustrerad vissa gånger speciellt när man står utan vagn. jag har dom gångerna det gått för långsamt alltid kontaktat bugaboo själv och där också då fått svaret att det faktikst är hos bugaboo som det segar. 1 gång stod jag utan chassi i flera månader och det var faktikst bugaboos fel.
    bugaboo är inte heller jämt snabba med att återkomma till ÅF om dom behöver ha mer detaljer. och vissa saker tar längre tid att få hem än andra.
    Jag tycker att du ska ringa kidzshop och höra med dom vad som händer!
    Och jag lovar att så fort dom har dina hjul så skickas dom till dig direkt.
    grejen är ju den att bugaboo ska skicka dom till dom också.  och även när bugaboo har skickat så tar det tid. för dom skickar ju oftast från holland. 
    Ring kidzshop i morgon och kolla av läget du så kan du nog få svar på dina frågor ska du se

• Noiis
    Stumpelottan skrev 2011-04-01 23:04:09 följande:
    FL Lisa, straw 2008, galojj
    Tack för era synpunkter.

FL Lisa och Straw 2008
    Med "facit i hand", skulle ni fortfarande valt cameleon?
    smiter oxå in här.
    Jag har haft hur många vagnar som helst till Noa.
    men cameleon var överlägset bäst!
    Jag kommer garanterat att köpa en cameleon om jag får fler barn! den är helt fantastisk och det är en sann och trogen vän! 
  • Noiis

Mammageno, i den åldern och uppåt så tycker jag att cam är överlägset bäst! Been har jag haft i omgångar som du vet och jag tycker att been var bäst från 2 års ålder. Cam kan msn ha länge men vill man byta passar de bäst då. Köp en cam!!!!!!!!!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21