Bugaboo-tråd nr 21
Tycker ni att den här kan liknas vid en bugaboo?
www.blocket.se/lund/Komplett_Esprit_vagn_3202...
Ooops,PMS-varning på sjukhusmamman
. Men jag håller med, bildtråden är till för just bilder och inte en massa snack. Jag tycker inte att man skall vara rädd att lägga bilder både här i tråden OCH i bildtråden så kan man snacka här och använda bildtråden som ett arkiv för inspiration och tips
Bananna: det går bra
Galojj: det är två helt olika nyanser. Toppen är mera åt det turkos hållet, och har en mycket smutsigare ton än basen. Passar inte alls ihop.
Galojj: vilken blå nyans man föredrar är så klart olika men min personliga åsikt är att jag inte är särskilt förtjust i den "smutsiga" blå toppen men att den gamla ljusare blå basen är den snyggaste av alla Bugaboos färger
Jag menar inte att den ser smutsig ut i ordets rätta bemärkelse utan att färgtonen inte är så bjärt och klar. Jag gissar att det ät svart pigment i färgen och det är därför som den uppfattas som dovare i nyansen vilket man brukar kalla "smutsig". Möjligen har jag bild i galleriet, skall kolla senare när jag sitter vid datorn.
Den blå basen är tok-snygg men väldigt svårmatchad tycker jag. Paul Franks Colorblocks är klockren om man gillar mönster, Annars gillar jag nog brun bäst. Rosa är hysterisk men kul och glad.
Superfin kombo tycker jag

Inte så snyggt men kul:

Fina färger ihop men egentligen gillar jag inte mörk färg överst då jag får lite "tipp"-känsla av det

Det finns många olika kombinationer i mitt galleri s. 11 och 12
http://www.familjeliv.se/Hem/froken_smaland/galleri.php?cur_album=Bugaboo&page=11