Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

galojj skrev 2011-02-17 10:52:05 följande:
    Nja, fast den ser nog bäst ut hitils....hur tror ni den skulle sitta på en cam?
    Ingen aning, jag tycker inte den satt bra ens på PT:n Drömmer

Såna här (Brio) sålde de i Ullared sist jag var där:

Brio Hüfttasche -blau
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    annat82 skrev 2011-02-17 11:04:52 följande:
    Brion ovan har jag också ofta sett på tradera, fast den är nog billigare i Ullared om man har vägen förbi
    Tror den kostade 49 kr så den var relativt billig får man nog säga
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-02-17 11:28:26 följande:
    Jag använder just saddlebagen för sånt, den rymmer min plånbok, mobilen och lite småsaker. Stor är den inte heller. Det är ingen stor skötväska.

Annars vet jag inte, det finns ju mugghållare som man sätter över styret typ Tinkafu och de har ofta ett litet litet fack för något litet typ nycklar.
    Jag håller med. Förstod inte varför Saddle Bagen dissades så snabbt
  • Fröken Småland
    Bellbox skrev 2011-02-17 14:28:53 följande:
    Snälla kan inte ni svara på en sak SNABBT för en fd Bugga-ägare
    Älskar ju deras åkpåsar & har fyndat en grå UJ singel; kan den blå åkpåsen från Bugaboo matcha en grå vagn tycker ni?? (det är den mörkare blå)

är så kass på kombo's
    Jag är inte superförtjust i kombon men skär sig gör väl aldrig grått och blått? Men vilken grå är det, nya grafitgrå eller gamla ljusgrå (eller var det bara RB som gjordes i ljusgrå )?

Och vilken blå menar du, gamla koboltblå? Jag tror att båda funkar helt OK med den, men ingen favorit för mig personligen alltså.
  • Fröken Småland
    galojj skrev 2011-02-17 16:28:59 följande:
    Okej, ja...jag har ju inte som avsikt att ha kaffe i den...och sen är jag inte ute efter att ha den för att den är snygg heller, utan vill bara ha något som är praktiskt
    Har en bugaboo mugghållare...men jag vill kunna ha hantaget längst ner, det blir för högt annars
    Finns det någon annan mugghållare som passar längre ner på handtaget?

Men ne, jag får nog sätta mig och sy lite...vill helst av allt bara ha något man spänner mellan där det finns 2-3 fack i, för vatten och andra smågrejer
    Men.... Bugaboos mugghållare har flera fästen så den passar även längre ned på chassit.
  • Fröken Småland
    Liten Mjau skrev 2011-02-17 22:24:39 följande:
    Idag blev jag med ståbräda. Tack till K Kavat, och tydligen oxå fröken Småland som varit en ägare Nu letar jag bara efter en Tiny Tot eller Twoo seat(eller vad den nu heter)
    Ta väl hand om den! *torkar en nostalgisk tår ur ögonvrån*
    galojj skrev 2011-02-18 08:11:40 följande:

cameleons regnskydd, passar det på frogen oxå?
    Sen liggdelen till cam, det funkar va? fast det blir säckigt....har jag förstått det rätt då?Eller gäller det bara sittdelen?

Mvh Maja

Regnskyddet passar, där är det en fördel att Frogen är kortare för det blir lättare att få på. Klädslarna passar mycket riktigt men blir pyttelite säckigt. Det är ju olika hur petig man är men mig har det aldrig stört
  • Fröken Småland

Är det ingen som har lust att klistra in bilderna här i tråden (och i bildtråden) för oss som vågar vägra Facebook? *lägger huvudet på sned och ser söt ut*

• Fröken Småland

Skulle det inte vara en ljusblå också?

Jag gillar den gröna jättemycket, den rosa är också ganska söt men den lila gillar jag inte alls...

• Fröken Småland
    Fröken Småland skrev 2011-02-18 12:29:55 följande:
    Skulle det inte vara en ljusblå också?

Jag gillar den gröna jättemycket, den rosa är också ganska söt men den lila gillar jag inte alls...
    Nä, orange var det ju, inte ljusblå *önsketänker*
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-02-18 12:34:07 följande:
    Tackar tackar Hjärta 

Fast ingen favorit det heller Obestämd Nä, varför inte en ljusblå? *önskar*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21