Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-02-22 10:18:58 följande:
    Nu är tråden skapad. Frågan är bara hur jag gör för att lägga till administratörer?
    Länka till tråden så kan vi ansöka om medlemsskap allihop. Man ändrar bara status på medlemmerna, uppdaterar till adminstratör eller vad FL nu kallar det.
    Insomnie skrev 2011-02-22 10:17:34 följande:
    Jag vill gärna vara medlem av den nya tråden.. Jag vet inte hur det funkar riktigt dock, men visst är det bara medlemmar i tråden som kan se det som skrivs och läsa?
    När AnPa fått igång tråden så kan hon länka här och sen är det bara att ansöka så släpps ni in
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    fröken ida skrev 2011-02-22 20:27:58 följande:

Jaha nu lyckades jag publicera ett tomt inlägg i bildtråden. Jag får skylla på att det var första gången jag besökte och inte visste vad jag gjorde. Hoppas jag slipper bli utslängd. Jag har anmält och hoppas på att inlägget blir borttaget

Hahaha, så stränga är vi inte
  • Fröken Småland
    rosenkind skrev 2011-02-23 08:10:38 följande:
    Jag gillar denim, tror ni denim topset skulle passa på grå bas? Skulle det se snyggt ut?
    Ärligt?
    För lite kontast om du frågar mig. Jag gillar enfärgade vagnar allra bäst och därefter gillar jag färger med vackra och tydliga kontraster. Men denim passar till allt så det är absolut en smaksak
  • Fröken Småland
    galojj skrev 2011-02-23 13:21:07 följande:

Har den gamla ståbrädan, och har bara med 1 par fästen, som passar på en cameleon....ska det vara andra fästen till en bee?

alltså ska det finnas med flera fästen?

Till den gamla ståbrädan fanns bara en omgång fästen och de passar till Cameleon, Frog och Gecko. Det finns inga andra fästen heller till Bee utan då behöver man ha en annan ståbräda.
  • Fröken Småland
    galojj skrev 2011-02-23 13:25:39 följande:
    ah, okej!
    tack för snabbt svar!

Var precis en som ringde och sa att det skulle finnas med 2 fästen, en som passar cameleon och en som passar bee

är det så på den nya brädan då alltså?
    På den nya brädan är det så 
  • Fröken Småland
    oliven10 skrev 2011-02-24 09:58:17 följande:
    hej tjejer ....'
    e lite nyfiken på hur gamla era barn var när ni bytte till sittdelen (Cameleon)???Glad
    De flesta byter runt 4-6 månader beroende på hur nyfiket/onöjt barnet är och hur man själv trivs bäst med vagnen
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-02-26 19:24:36 följande:
    Frogens varukorg är något mindre. Men det ska visst funka med camvarukorg på en frog ändå har jag hört. Och antagligen tvärt om med.
    Jupp, stämmer. Tror det är 18 liter resp 24 liter. Frogs blir lite liten på Cameleons chassi och tvärtom men det funkar.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21