Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-03-02 15:51:43 följande:
    Vad säger ni om fläckborttagning? Är rädd att morotsmajskroks-fläcken inte ska gå bort utan.
    Jag skulle absolut testat med galltvål inför första tvätten. Skulle inte chansa på vanish eller något sånt starkt.
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-03-02 16:05:35 följande:

Thj - jag behöver hjälp!!! eller någon annan, jag behöver fästen till den gamla buggabrädan....
    den man kan ha stol på...
    Var det inte med? Kontakta säljaren, det vore inte första gången som man misstar sig för att de skall sitta på vagnen och glömmer ta bort dem när man säljer.
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-03-02 16:17:33 följande:
    jag befarar dock att hon inte fick dem med då hon köpt den beg och inte fick dit den på sitt nya chassi och trodde det var därför den inte passade Gråter
    men jag har mailat... det kostar ju inget att pröva...
    dock sitter den bra med spännband...men då går den ju inte att ta bort när T inte behöver den....

Äsch då Men jag tror inte att fästena är snordyra att köpa separat.
    JoiPoi skrev 2011-03-02 16:19:17 följande:
    Passar CAM hjulen på froggen? J-vla lufthjul jag har och ogillar de skapt! Vill ha foam
    Jadå, det går att mixa och matcha som man vill mellan de modellerna
  • Fröken Småland
    strumpa skrev 2011-03-02 19:53:08 följande:
    Idag har jag fått hem min fiina Bugga och blev mer än nöjd, det är en Ocean men jag köpte till Offwhite och Red topset.  Kul att läsa tråden och få massa bra tips!

Ooooh, den är toksnygg! Kyss
  • Fröken Småland
    the baby skrev 2011-03-02 20:21:48 följande:
     Jag verkar vara en av de få som (ännu) inte har ett enda extra topset!

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-03-03 09:21:14 följande:
    Jag tror det är smart att testa galltvål, frk s är en mkt klok typ
    Word!

• Fröken Småland
    miss Y skrev 2011-03-03 10:20:08 följande:
    Hej hopp!!
    Har en Bugaboo cameleon och är supernöjd =) Snygg och smidig och praktisk på alla plan utom ett. Jag funderar över den här korgen under vagnen - som det är nu får man knappt in något alls i den bara ganska platta saker. Finns det något sätt att få den mer användbar? Har vi missat något som gör att den går att "öppna" på något sätt så att man kan använda hela korgen? Eller har de bara inte tänkt till när de konstruerade vagnen, vilket låter ju ologiskt då vagnen funnits på marknaden ganska länge (borde ju kunnat rätta till det)?
    Med liggdelen på är den tyvärr ganska svår att nå och utnyttja på ett bra sätt. Det blir helt annorlunda sen när du får på sittdelen

Välkommen hit förresten!
  • Fröken Småland
    gavagai skrev 2011-03-03 12:57:24 följande:
    Förresten, någon som vet när bugaboo ändrade från den gamla loggan? Finns det någon sida med förteckning (bilder) över olika vagnar från olika år och så, bugaboos historiska utveckling...
    Finns ingen sån förteckning här i alla fall, sorry. Men jag kommer med en kvalificerad gissning att det var 2003. Jag hade en 2004 med nya loggan i alla fall
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21