Bugaboo-tråd nr 21
Skall se den gröna IRL först men den kan eventuellt hamna på min önskelista till födelsedagspresent ![]()
Skall se den gröna IRL först men den kan eventuellt hamna på min önskelista till födelsedagspresent ![]()
Den gamla rosa fanns inte i canvas så det behöver du inte ångra ![]()
Är det någon mer än jag som har fått trubbel med bildtråden? Varje gång jag går in i den så poppar det upp en ruta om att jag skall ange lösenord till Heaven09:s blogg... *klurar på vad det kan bero på*
Sen funderar jag lite grann på om vi skulle kunna göra bildtråden till en medlemstråd istället? Allt för att vårda den som ett värdefullt arkiv för inspiration och till viss del fakta. Alla som vill lägga in en bild eller titta på bilderna är givetvis välkomna, vi skulle kunna ha många administratörer som godkänner folk löpande. Men jag tänker mig att om man måste ansöka om medlemsskap så kanske man också läser villkoren; nämligen att inte tjattra i tråden, som arkiv blir den så förstörd tycker jag.
Någon som håller med? Och som vill starta en medlemstråd?
AnPa och annat82: då får ni i uppdrag att samsas om att starta en sån under dagen. Lägg till minst fem av de som hänger här mycket som administratörer så att folk kan komma in snabbt och lätt. Och sen om någon skriver i bildtråden så spärrar vi dem *skrattar rått och elakt*
Och så tycker jag att vi skall bli lite bättre på att lägga bilder här (också) för det ÄR kul att kommentera
Men bildtråden får bli ett heligt arkiv, fast självklart kan det vara av värde att man i sitt bildinlägg även skriver märket på skötväskan eller annan relevant fakta. Skriv gärna något om det i TS
Tyvärr hinner jag inte själv eftersom jag skall en sväng till Ullared *visslar oskyldigt*
@ Anpa: jajamän på alla dina frågor ![]()
Och så tänk på att skriva väldigt tydligt att enbart bilder är tillåtna!