Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

fröken ida skrev 2011-02-26 20:02:16 följande:
    Ok tack för svar Då gäller det att hitta en Frog-varukorg då, för jag vill att det ska se bra ut

Det är mäkligt för jag uppfattar, med mitt ögonmått, att Frogen och Camen är lika stora och Geckon mindre. Jag vet ju att det inte är så. Såg senast idag en Gecko och sa till mannen att vi skulle ha köpt en Gecko för den ser så liten och smidig ut, inte alls som vår Frog.
    Nä, Frog är bäst! Kyss
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    Pascha78 skrev 2011-02-26 21:59:36 följande:
    Hej!

Vet inte om denna fråga hör hemma här men chansar!! Tungan ute

Är det någon som vet om bugaboo sufletter passar till Crescent diva?
    Storleksmässigt och formmässigt ser de ut att passa (jag har dock bara sett bilder på Crescent Diva) men frågan är hur man fäster den? Ser ut att vara en tryckknapp på bilden och då faller nog idén är jag rädd. Bugaboos suffletter fästs i de två sufflettbågarna och spänns sedan ut med hjälp av dubbla gummiband på båda sidorna som fästs i sufflettfästena.
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-28 11:44:07 följande:
    behöver en ny skötväska och har snöat in på mig en svart bugaboo i canvas. 
    Är det nån som har bild på hur en sån hänger på en bee plus? blir den på tok förstor? eller hänger den snyggt??

Nä, den är nog alldeles för klumpig är jag rädd. Ryggan kanske?
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-28 15:00:03 följande:
    men den är ju så ful äh får väl lämna in mina två till skräddaren istället för att köpa ny *fan*
    Haha, jag tycker den är jättesnygg men gillar inte de (för mig) onödiga termosfacken.
  • Fröken Småland
    Minifeb skrev 2011-02-28 17:31:01 följande:
    Hur stor plats tar en Bugaboo cam i en Volvo v70? Får man plats med hund och vagn?! Funderar på att köpa en Cam men vill veta hur stor plats den tar i bilen!!
    Som av en händelse så har ju jag en bild på en Cameleon i just en V70 Drömmer

• Fröken Småland

När man har sittdelen sen så blir det ju busenkelt att sätta chassit lite på sniskan med ena hjulet mot väggsidan och sen ramen ovanpå. Då blir det massor av plats över till en hundbur.

• Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-02-28 20:05:22 följande:
    Anemia skrev 2011-02-28 19:58:20 följande:
    Jepp, Silikon här med, det är verkligen toppen!

Har skummat igenom tråden lite, men visst är det så att sufletten till Camen är lite för stor för Geckon?
    Ja, för att kunna ha camsuflett på en gecko så behöver du köpa nya fästen och bågar till den sufletten.
    Anemia: Hon har riktigt bra koll för det mesta den där Lindadjo men här måste gammel-gurun gå in och korrigera
    En Cameleonsufflett sitter någorlunda på en Gecko om man byter till Cameleonbågar, fästena gör ingen skillnad dessvärre.

Minnesregel: Frog = byta fästen, Gecko = byta bågar
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-03-02 15:05:49 följande:
    o, vilken fin. vill åxå ha en cam med bebis i....
    Vill också ha en bebis
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21