• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • stjernan

Jag vet också dem som försöker sälja sina buggor och inte blir av med dem...
    När jag köpte min 2008 så var de begagnade nästan lika dyra som att köpa en ny från Holland...

• annat82

Jag tycker många försöker sälja vagnar med alla tillbehör och när jag letat vagn så köper jag hellre bara vagn och kompletterar själv med det jag vill ha.
    Många annonser jag kollade på stod säljs bara tillsammans och de struntar jag i helt enkelt. Många jag känner är precis som jag så jag vet inte om det är en stor nackdel att försöka sälja i paket

• Be Lu
    Fröken Småland skrev 2010-11-11 14:55:53 följande:
    BeLu: pallen heter Tiny Tot och finns hos Familjetorget. Passar på den gamla modellen av ståbräda.
    Tack!
    Hittar den inte på familjetorget men nu vet jag iaf vad jag ska leta efter :)
  • Be Lu

Hittar ändå inte, någon som kan tänka sig hjälpa en blind stackare att hitta rätt.. Tiny Tot, vart är du??

• Armani

Nu har snön kommit så nu är det dax att köpa terränghjul. Ni som har, vartifrån har ni beställt?

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Armani
    MiaEd skrev 2010-11-11 18:33:52 följande:
    Jag köpte från babyproffsen :)
    Vårt babyproffsen har tyvärr inga Bugaboo-tillbehör, det säljs nog inga alls här i stan
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Stargirl
    Armani skrev 2010-11-11 18:33:14 följande:
    Nu har snön kommit så nu är det dax att köpa terränghjul. Ni som har, vartifrån har ni beställt?
    Kidzshop, Bonti, Familjetorget
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21