• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • thj
    MissR skrev 2010-12-19 18:01:52 följande:
    Vad kostar et nytt orginal regnskydd till bugaboo cam?
    165:- tror jag eller var det 220:- någonstans där var det
    Kram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Ami755

Original regnskydd till Cameleon kostar 400:- Nytt

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-12-19 19:26:54 följande:
    Prus: vad är det som får dig att tro att du blivit blåst?
    massor...

*inboxar*
  • Fröken Småland

Prus: kunde inte svara på inboxmeddelandet med iFånen så jag klistrar in här istället. Lite tips till er andra också

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Äsch då Men då har du telefonnr, är det listat? M*** kan inte finnas många av, kolla mot Ratsit på namn och ort. Fundera vad du vet mer för om det är en bedragar-rookie så lär hon bli svettig om du får tag på hemnumret. Jag har vid något tillfälle börjat ringa runt till släktingar och det har brukat göra susen . Men det förutsätter såklart ett någorlunda ovanligt namn på en någorlunda liten ort. Och att man faktiskt HAR ett namn på personen men det har man väl om man sätter över en större summa pengar? *ser förebrående ut*. Hoppas det löser sig, snabbt. Kram och lycka till!

• Katjan

Piip79- Jag hoppas verkligen inte att ni har blivit blåsta, men jag tror tyvärr nog att ni har blivit det.

• Noiis
    piip79 skrev 2010-12-19 23:37:28 följande:
    Jag och tant Pruselius har förmodligen råkat ut för samma person. Jag håller på och leker detektiv och personen i fråga är också polisanmäld av mig. Men i min annons så stod det att hon bor i stenungsund.... fortsättning fölljer....
    jämför konto nummrena med varandra!
    via ett kontonummer ska man väl kunna få fram ett namn oxå?

Håller tummarna för att det kommer lösa sig för er båda! fy fan vad hemskt!
  • Tullemi
    Tant Pruselius skrev 2010-12-20 07:13:39 följande:
    *känner mig mottligt korkad* Gråter vet inte alls hur man går tillväga nu....

h*vette!
    Det finns även en sida som heter birthday.se där man kan kolla upp folk, vart dom är skrivna/bor osv. Om hon nu har ett ovanligt namn så kan man ju se om hon ens finns.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tant Pruselius
    piip79 skrev 2010-12-20 08:21:13 följande:
    Tant prus; kan inte svara på ditt mail via iphonen, så ja svarar här. Polisanmäl direkt på 11414. Ange gärna mitt namn oxå så att polisen får veta att det är samma bedragare. Maila gärna mig vilket för och efternamn hon har använt sig av till dig. Va det samma kontonr?
    inte kunnat kolla kontonr än ska göra det. Har fullt upp på jobbet + besök av dottern så jag får ta tag i det senare eller imorgon. Hon¨har inte uppgett nått annat namn än Mika till mig....
    Räcker det med att ringa in polisanmälan?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21