• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-12-20 08:29:46 följande:
    inte kunnat kolla kontonr än ska göra det. Har fullt upp på jobbet + besök av dottern så jag får ta tag i det senare eller imorgon. Hon¨har inte uppgett nått annat namn än Mika till mig....
    Räcker det med att ringa in polisanmälan?
    Du kan också göra den på webben. Inboxa mig alla uppgifter du har så skall jag göra ett försök till spårning *agent Småland*
  • piip79

Ja, det funkar att ringa. Jag tyckte de kändes bäst för då kunde jag förklara allt.

• Asereht

Att göra en skärmdump på den annons man förhandlar om är ett bra tips öht. Då får man med allt som står på websidan vid tillfället.

• piip79

Fru prus; håller med!! Kan tyvärr inte svara dig på mail via iphonen, inboxa mig ditt nr så sms: ar jag dig istället.

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-12-20 08:40:49 följande:
    Att göra en skärmdump på den annons man förhandlar om är ett bra tips öht. Då får man med allt som står på websidan vid tillfället.
    Det gör jag också alltid, i synnerhet på det jag säljer. På så sätt kan inte en köpare klaga i efterhand på att något skulle varit utelämnat i min annons.
  • Bellbox
    Fröken Småland skrev 2010-12-20 08:53:58 följande:
    Det gör jag också alltid, i synnerhet på det jag säljer. På så sätt kan inte en köpare klaga i efterhand på att något skulle varit utelämnat i min annons.
    jättebra att göra så!!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Bellbox
    annat82 skrev 2010-12-20 09:03:06 följande:
    Tycker det är så lågt att luras och förstår faktiskt inte hur man kan göra så heller Rynkar på näsan

Hittade den här på blocket idag däremot www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frankofantsu...  Antar att det var den som följde med vagnen som Bonti sålde från Solsidan inspelningen
    HA HA HA; ursäkta men är det inte lite lathet att bara hänga över suffletten på den befintliga; inte ens orka med att byta Drömmer (*tadaaa tar 2 sekunder*)
    Och sen undrar jag; har de inte satt den åt fel håll; ska inte det som är fram vara över ryggen??

Men fräckt att den varit med i Solsidan *gillar!*
  • annat82
    Bellbox skrev 2010-12-20 09:27:23 följande:
    HA HA HA; ursäkta men är det inte lite lathet att bara hänga över suffletten på den befintliga; inte ens orka med att byta Drömmer (*tadaaa tar 2 sekunder*)
    Och sen undrar jag; har de inte satt den åt fel håll; ska inte det som är fram vara över ryggen??

Men fräckt att den varit med i Solsidan *gillar!*
    Jo, den ser ut att vara bara lagd på en i offwhite, och åt fel håll. Ganska så mycket lathet enligt mig.

Fast jag tyckte inte ens den var särskilt snygg faktiskt. Har sett så många snyggare
  • Bellbox
    annat82 skrev 2010-12-20 09:36:23 följande:
    Jo, den ser ut att vara bara lagd på en i offwhite, och åt fel håll. Ganska så mycket lathet enligt mig.

Fast jag tyckte inte ens den var särskilt snygg faktiskt. Har sett så många snyggare
    Jag har en jättetuff sydd av Mamma på vift jag funderar på att sälja på tradera med avslut i mellandagarna... men den var ganska dyr att få uppsydd (möbeltyg i tufft mönster & fodrat med svart bävernylon så den är vindtät) så vet inte om Tradera i mellandagarna är bästa stället?
    Kanske Blocket? *svårt att veta*
    Man når ju fler köpare via Tradera känns det som....

-Har nyss sålt min Bugga *snyft* eftersom syskonvagnen bara används i stort sett + har en UJ singel jag fyndade till ett vrakpris (så kunde inte längre motivera för mannen att min fiiiina Bugga bara stod & glänste i hallen)

psssst: ska börja jobba på att köpa en Bee+ nästa höst men funderar på rätt taktik för mannen Drömmer
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21