Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

finbusen skrev 2011-03-23 12:01:52 följande:
    Toppensida! Vilken tur att min syster bor i jönköping :)
    Tror du att hon kommer att gå dit på visningen ikväll? Kan du be henne i så fall att kolla vad det är för något som ingår med de två Urban Jungle-chassina? Please...?

Och gärna också vad Bugaboo-kartongerna innehåller

Nej, jag skall inte registrera mig som kund och jag skall inte lägga bud *upprepar som mantra*
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-03-23 12:29:11 följande:
    å varför inte? om jag läst rätt kostar inget - och du kan göra superfynden! (blev såå sugen på phil&ted:en (fn 800 kr!!!) fast jag redan har en sprillans ny och en skavankig)
    Det finns bara ett litet, litet bekymmer i sammanhanget och det är att mina barn är stora nu och åker i princip inte vagn längre Gråter

Men jag har en imponerande samling UJ-klädslar som skulle kunna krängas av som hela vagnar med några billiga chassin *funderar*
  • Fröken Småland
    annat82 skrev 2011-03-23 14:34:59 följande:

Du kanske har sett det, men det främre av chassina är ett swift-chassi och ett UJ bakom.

Tycker mina barn ska åka vagn så länge jag vill och inte så länge de vill

Lite lockande är det att ta en dagsutflykt, fast det är en bit, om man nu skulle buda och vinna om inte annat så kan vi stanna och hälsa på i Linköping också. Men lite intressant fanns det allt

Nej, jag har dålig koll på UJ-chassin, tack för info! Ser det ut som att det saknas framhjul på det chassit tycker ni?
  • Fröken Småland
    Haven09 skrev 2011-03-24 14:48:32 följande:
    Haha såg du ditt inlägg va nr: 11111.... Coolt jue:)
    Grattis Zasata, du har vunnit en Donkey! Tomte
  • Fröken Småland
    Fröken Småland skrev 2011-03-24 16:05:37 följande:
    Shit, såg ni vad jag kan! Skriva med stora bokstäver
    Eller ja, så stora var de kanske inte, men feta i alla fall *duktig*
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-24 16:48:30 följande:
    Vi ligger ju inne igen på detta %!¤#&" sjukhus. Ja okej sjukhuset e de väl inge fel på men de e trist jag körde dock Noa i natt i vagnen å vände han så mot mig. och ställde vagnen på "liggläge" men de blir ju inte helt plant?! Jag hade för mig att been hade fullt liggläge?!
    och snacka om att vagnen har bättre "balans" när barnen sitter frammåt. fasen jag kolla flera gånger om inte chassit va snett för att de kändes så¨skrangligt. men de e säkert en vanesak. Noa har aldrig suttit mot mig i been. 
    Trist att vara på sjukhus Men härligt att du har en schysst vagn som sällskap Jag har inte tänkt på att den var tippig när de åker bakåt, men jag har nog nästan inte heller kört den så eftersom grabben var tre år när jag köpte vagnen.
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-24 17:12:06 följande:
    Vagnen är så underbar när de gäller sånt här. 3 föräldrar som släpade runt på stora åbäken och försökte få med sig droppställning å allt har jag sånt in been hos en tyckte att dom borde sälja dom på avdelningen haha

Alltså Noa är ju 3 så jag tror inte att jag kommer behöva köra den så mycket vänd mot mig men.. ja den har säkert alltid vart så
    men fröken blir er bee helt plan när du lägger den i liggläge? eller blir de en backe i ryggen?  har aldrig tänkt på de innan heller men tänkte mer så jag inte haft sönder vagnen
    Vagnen ligger i bilen så jag kan inte kolla men lite lutning är det nog allt. Var det inte så att det var en av försämringarna med +-modellen? *letar i minnet*
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-24 18:44:44 följande:
    Hello !
    Om jag köper ett nytt canvas topset från pramworld passar det vagnen då ?
    har hört att om man köper topset utomlands så kan det vara anorlunda ?!
    Pramworld är inga problem, det ligger i UK. Det är bara USA-modellerna som är annorlunda
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21