Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-03-22 09:59:00 följande:
    tja... om man bara får igen pengarna så kan man ju rulla den i sommar... ååååååååå, har iaf mailat om fler bilder så får vi se... Vad är den max värd tycker ni?
    Absolut max 3000 kr. Men de får du tillbaka tror jag om du säljer dem som delar, mina gissningar på delarna blir 3200 kr. Så även om jag skulle gissat totalfel och du får 20 % mindre så innebär det ändå minst 2500 kr. Det är väl spenderade 500 kr om du frågar mig. (Och jag brukar för övrigt ha rätt ganska ofta Drömmer)

Hur mycket skicket påverkar priset får du själv avgöra, jag har räknat med gott skick, inte mycket gott men inte heller bara funktionsdugligt.
  • Fröken Småland
    iAnnaMaria skrev 2011-03-22 20:07:03 följande:
    nu kan jag också hoppa in här :). Kom över en fin bugaboo gecko på en loppis för 500 kr :)... Mycket nöjd!!

Kan man köpa tillbehör till den fortfarande eller har dom slutat med allt till gecko?
    Lägg av!!! Grattis för tusan och välkommen hit!

De flesta tillbehör passar Gecko, det är reservdelar och klädslar som inte tillverkas längre. Men hjul och sånt kan du få tag på och det går även att använda Cameleonsuffletter om du byter ut sufflettpinnarna. Den sitter lite löst men ganska ok. Eller är det kanske något annat du behöver?
  • Fröken Småland
    Vici71 skrev 2011-03-22 22:25:54 följande:
    Hej någon som vet var man kan hitta nytt spänne till selen i sittdelen? min gick av... så himla retligtRynkar på näsan
    Jag har en Bugaboo FrogFlört 
    Tyvärr finns det inga spännen att köpa löst för de bitar som sitter fastsydda på själva tyget. Däremot kan man få tag på de delarna som sitter på ramen. Har du sån tur (i oturen) att det var ett sånt som gick sönder?
  • Fröken Småland

Jag tror inte att de har mer specifika produktbeskrivningar än vad som står i auktionerna så man får nog chansa helt enkelt. Jag kommer att lägga några bud men jag kommer inte att åka dit och kolla idag utan det får räcka med eventuell hämtningsresa.

Stort tack för tipset mollan! Hjärta

• Fröken Småland

Någon som har lust att hjälpa mig att tolka vad det är i kartongerna?

De smala upptill är solsuffletter, men vad betyder det lilla röda märket? Fleece? Innebär det i så fall att den undre hyllans kartonger innehåller canvas tro? Och vad är det som ligger längst upp till höger?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21