Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Gavagai: Vad FIN din Bugga blev!!! Du, jag ser på dina bilder i bildtråden att du faktiskt har den jättegamla varukorgen, en sån har jag aldrig sett IRL. Har du lust att kolla om/hur den funkar som ryggsäck och gärna ta några bilder på den till mig? *lägger huvudet på sned och ser söt ut*

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-03-06 18:27:55 följande:
    hurre ni proffs.... när man ställer liggdelen på marken så blir den ju helt vippig/gungig av stålpinnen/fästet som ej går att vinkla... tips? (hel snurrig föklaring men kanske någon förstå?)

Om den skall kunna stå helt plant måste du lossa kardborrarna runt "benen" så att de går att vinkla upp. Lite tokigt, men så är det
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-03-06 18:30:24 följande:
    allright.,... då kan K sluta slita sitt hår för att lista ut det han sitter nu och plöjer instruktionsboken.. höhö
    Du kan ju vänta en liiiten stund innan du berättar det för honom Flört
  • Fröken Småland
    Isbit skrev 2011-03-07 15:53:05 följande:
    Men varför skulle jag vilja byta suflett på sommaren?
    Den här är ju helsvart bara.
    Jag behöver den nödvändigtvis inte eller?
    Om du redan har en sufflett och inte vill byta till en annan sufflett så kan du väl bara sälja den överflödiga? Problem solved.
  • Fröken Småland
    Isbit skrev 2011-03-07 16:15:10 följande:
    Förlåt mina dumma frågor Jag är helt ny på det här och jag vill inte göra bort mej
    Det enda vi tycker är dumt här i tråden är folk som inte vill ha en massa tillbehör att trixa och byta med
  • Fröken Småland

Haha, har ju glömt att du har nytt nick. Sjukhusmammans vagn var det alltså för er som inte hängt med sen innan namnbytet

• Fröken Småland
    thisissarah skrev 2011-03-11 10:08:58 följande:
    eller det kanske bara går att ha åt ett håll?
    Den går bara att ha på ett håll för att sufflettfästena och sittdelsbasen skall hamna på rätt håll. Den blanka sidan skall vara "uppåt", den är antagligen blank och hal för att klädseln skall glida på lätt
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21