• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

När jag var inne i stan i veckan så såg jag flera bugaboo vagnar som hade en "kid-sit" på. Tänkte bara tipsa då jag vet att de finns flera som vill ha ståbräda med sits www.kid-sit.com förvisso en  NL sida men dom skickar kanske?!

• Noiis
    mini75 skrev 2011-08-23 14:13:09 följande:
    Snällt att ni länkade! Glider de inte ner då?
    alla kan glida ner om man osnäll och har ganska mycket tyngd i dom. Men de e ju bara att dra upp och spänna om igen haft mina i 3 år älskar dom!
  • Noiis
    imaj skrev 2011-08-23 09:40:51 följande:
    Bara Bugaboos egna mugghållare passar på vagnarna pga av chassits form.
    *viskar* universala så som babyproffsens egna och valco baby passar faktiskt men jag rekomenderar dom inte... men de går
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-08-23 16:28:28 följande:
    Men hörrdu Noiis, du kan ju inte bara byta nick hur som helst utan att meddela *ser sträng ut*
    Jag vet jag funderade på att döpa mig till FRÖKEN Noiis bara för att du skulle bli glad men de vart ett spontan byte
    Hoppas du kan förlåta mig
    Hjärta 
  • Noiis
    sanna11111 skrev 2011-08-23 17:07:42 följande:
    Hej!

Hoppas att någon här kan svara på min fråga. Jag har nyligen köpt en begagnad bugaboo bee, chassit känns liksom lite rangligt. Det är väldigt lätt att gunga i sidled, vilket är jättebra, jag undrar bara om det är normalt eller om det är något som är trasigt?
    de ska va så en del av fjädringen 
  • Noiis
    Tibell skrev 2011-08-23 17:37:17 följande:
    Liten fråga från mig igen då :)
    Om sittdelen är brun.
    Men det står att man får med ett svart sittdelsöverdrag till. Vad är sittdelsöverdrag för något ? Kan man göra om sittdelen så den blir svart då?
    Är brun sittdel ens fint ?
    bara den delen som är vid ryggen, sittdels överdrag är bara en tygdel som man trär ovanpå sittdelen.

som på denna bild men den gråa basen blir ju då brun och de beiga svart. hänger du med?
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-08-23 17:37:22 följande:
    Ooooh, det hade varit något! Drömmer
    *stampar med fötterna och ångrar mig en skvätt*

Bästa du hjälp mig, noa måste ha nån typ sulkyvagn, ej tung lättkörd nu som vinter... helst billig oxå men passar in till en kräsen fd. bugabooare... han sitter i en quest nu men de kommer inte gå i vinter å han stoppar fötterna i hjulen *AAAAJ* 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21