Bellbox skrev 2011-08-24 16:35:57 följande:
Håller med dig till fullo! Det är lite konstigt att de som affär går ut med det när inte Bugaboo gör det (OM det är ett problem) men Pramworld kanske haft fullt upp med missnöjda kunder, men Bugga-lover som jag är vill jag inte tro att det kan vara så dålig kvalitet
Konstigt hur som helst att återförsäljare går ut med en info om den inte är officiell från tillverkaren

Borde man ju inte göra... Då borde de ju ta det internt med Bugaboo kan tyckas!
fast nja jag tycker inte att de e så konstigt om man som försäljare får en drös missnöjda kunder och försöker få hjälp av bugaboo men kanske inte får de så hade jag oxå gått ut med den infon. de e ju pramworld som själva får stå där och ta emot skit av kunder då e de ju bättre att informera om läget så att kunderna inte kan komma och säga "varför har ni inte sagt nåt". vi har ju ingen aning om hur mycket pramworld har pratat med bugaboo om detta. med tanke på att jag vet att pramworld är seriösa och har goda kontakter med alla sina återförsäljare så vågar jag mig på att anta att detta inte kommer bara taget i från luften!
thj skrev 2011-08-24 15:50:40 följande:
Hmm lustigt att inte bugaboo informerar om detta,samt att det borde vara en hög med onöjda Allblack kunder..Har aldrig hört talas om att det skulle vara något fel utan upplever det svarta chassit väldigt hållbart i färgen.. Måste kollas upp!
I UK så är ju chassit inte samma som här i SWE. kan de va så att dom är lackade i olika fabriker?
(

älskade vännen jag tänker så på er)