TinkyWinky skrev 2011-06-19 20:17:17 följande:
en cameleon med blå suflett, den klarblåa, och mörk grå varukorg o mörkgrå sittdel :)
ngn som vet om lådan är stor eller man kan ta hem den på bussen med ett gående barn vid sidan ?
har inte jätte långt o gå..
säljer den vagn jag har imon o kommer åka buss o hämta vagnen de 5 km till utlämningsstället.. vill ej vänta till sambon kommer hem från jobbet om den kommer tidigt på dagen :D
Den är så stor som den behöver vara

men ja du ska kunna bära den och ha ett barn om du inte har långt att gå, om den redan har kommit så skulle jag åka innan och ta med den andra vagen och lägga paketet på den

annars så hit kommer paketen vid 14-15 tiden men man får hämta dom först efter 17 eller om de va 18
t.om.
Har du beställt från kidzshop?
ThereseX skrev 2011-06-19 20:28:58 följande:
Lådan är rätt stor, det är ju även en mindre kartong med topklädseln på sidan om, och det är tungt och otympligt så jag skulle nog vänta på att nån kunde hämta med bil. Min man fick hjälpa mig hem med vår och vi bor typ 100 meter från utlämningsstället.. : ) det är lite krångligt art få ihop jag har världens sämsta tålamod så hade inte min man varit lugn och saklig hade jag nog kastat ut vagnen.. Ha ha
Fast om hon har beställt från sverige så kommer de i ett paket. ingen av mina camar har skickats i 2 :