• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

flickor, jag ska flytta med lilla Noa till landet... tror ni han kan sitta i en groda med sina 95 cm? eller är jag knäpp som aktivt letar efter en groda att ha med vinterhjul?

• Noiis
    AnPa skrev 2011-06-20 00:10:38 följande:
    Sjukhusmamman: vår V har inte mkt växtmån i frogen. Kanske 2 cm till sufletten och är kanske 85 cm (?). Köp camram till isf Men swirren då?
    humm.. ja nä då får det nog vara då Noa sitter inte gärna i vagn längre och ute på landet finns inte behovet för en vagn öht egentligen mer än om man ska ta bussen och åka till stan. Därför tänkte jag att nu kanske jag äntligen kan köpa mig en billig groda att ha just dom dagarna.  För swirren kommer jag gråta blod över om den blir ståendes i ett hörn och aldrig används
    imaj skrev 2011-06-20 00:41:33 följande:
    Sjukhus mamman: Förra sommaren när jag sålde camen var min dotter 93cm, visserligen hade hon rymts ett tag till men inte i en frog tror jag. Det största problemet var egentligen i liggläget annars hade den nog fått bo kvar.
     Jag gjorde ju mig oxå av med camen förra sommaren just för att jag tyckte att Noa började bli för lång han hade precis som du säger oxå kunnat ha den ett tag till. men nu vetetusan. 
    Jag vet ju egentligen själv att de inte kommer gå... men jag VIIIIILLLL Gråter 

Nu får man väl kolla på en tung sulky istället  
  • Noiis
    Surkatt skrev 2011-06-20 11:24:21 följande:
    AnPa: Aha, tack för infon! Jag är ju själv väldigt svag för luftdäck (har ju somsagt rullat happy en del tidigare) Passar froggens lufthjul på Camen?  

Jag har också köpt terränhhjulen till min och de är ju luftdäck, så det är ju bara bakdäcken man skulle "behöva" byta då... Oj, insåg precis hur less min kille skulle bli på mej. Får nog göra det i smyg i såfall... :)  
    alla hjul passar alla bugaboos vagnar förutom Bee och bee+ förståss
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-06-20 11:39:35 följande:
    S-mamman: varför inte behålla Swiften, den passar ju perfekt både på landet och i stan. Eller köp en äldre UJ så har du en billig och tålig vagn läääänge, min åttaåring får plats och vagnen suckar inte ens när även lillebror hoppar på
    Men grejen är den att jag vill inte att den ska stå utan att den blir älskad. Har oxå funderat på att skaffa en UJ single istället..... men då ska jag ha en marinblå hihi
  • Noiis
    http://www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_camemlon_09_Paul_Frank_33607645.htm?ca=11&w=3
    den vagnen har jag kollat massor på.... varför blir den aldrig såld? känner mig lite sorgsen..

Denna vill jag oxå ha.. så snygg!! men absolut inte till de priset iom att den är usa köpt och förmodligen knappt ens kostade de i usa...
    http://www.blocket.se/stockholm/One_of_a_kind_Bugaboo_Cameleon_Marinbla_33584891.htm?ca=11&w=3

• Noiis
    Dunderklumpen skrev 2011-06-20 17:01:53 följande:
    SjukhusMamman - Varför länkade du till Paul Frank vagnen för? Vi åker till Salem om två veckor och finns den kvar då så åker den nog med oss hem till Göteborg igen :) Undrar vad maken säger om det barnvagnen var en Gecko på väg dit men blev en Cameleon på väg hem
    HAHA vad skönt då behöver jag inte känna att jag måste åka ända till salem och rädda den
    hihi 
  • Noiis
    TinkyWinky skrev 2011-06-21 21:24:15 följande:
    är det ngn som kan fota eller har bild på hur deras åkpåsar ser ut på baksidan? Är det så man trär den över sittdelen så den ej åker ner när barnet sitter..
    på baksidan under "rumpan" (åkpåsen är formad efter sittsen) så går det in en stor ficka så man kan trä in sittplattan i "rumpan" Hänger du med?
  • Noiis
    imaj skrev 2011-06-25 00:43:09 följande:
    Joddan och Fröken Småland: Jo funderade på det också att det kanske är till Frog. Och min åsikt angående kopior; håller med om att det kan vara roligt med nya färger men gillar inte när de utger sig för att vara äkta .
    håller med ovanstående och jag håller med dig kopior i all ära, ett intresse finns de ju för dom iom att även dom som säljs som kopior säljs. 
    de e ju upp till var och en att avgöra om man vill ha en kopia eller inte
    Men precis som du säger så tycker jag att man ska vara ärlig! 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21