• Noiis
    AnPa skrev 2011-06-28 23:54:12 följande:
    Jo men vagnarna kan vara producerade långt innan de säljs! Min 2010:a (som kom in ny till butiken jag köpte den i då, fick vänta några dagar på den) hade ett produkotionsår 2007, fast lev kom från bugaboo där och då.
    jo fast jag tror att dom nya chassina producerades från 2007 möjligen 2006 men knappast så långt tillbaka som 2005. varför producera nåt 3 år innan den säljs? känns ju rätt ologiskt. ett år innan e ju mer rimligt så man får ett lager...
  • Noiis
    SchumiFerrari skrev 2011-07-21 17:25:52 följande:
    Typ samma sak... hade jag velat ha en cresent hade jag letat efter det och inte en frog...
    finns hur mycket annonser som helst på blocket som har svarat mig typ "den sålde jag förra veckan" TA BORT ANONSEN DÅ FÖR TUSAN!

Eller som igår ringde jag på en maclaren sulky, finns den var? ja men i en annan färg, annan färg? ja den är inte blå som det står och är i annonsen den är orange.. öh jaha nä då är det inte intressant.. Inte ens om  det är en babytravel?  nej jag ville ha en maclaren inte en babytravel men tack ändå...

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-07-23 15:17:53 följande:
    En Spin kanske vore något för dig SM?
    nej nej nej nej nej nej nej nej *blundar och springer åt andra hållet*
    Du som brukar vara så klok kvinna!!!!! Slutta smutta på vinet nu  
  • Noiis
    Skorpan081 skrev 2011-07-27 12:44:33 följande:
    Är det någon som vet om det kommer typ Donkey-framhjul till Frog/Cam? Eller om det kommer en ny singelvagn med större svängbara hjul? När i så fall?
    Är sugen på att köpa en Frog eller Cameleon, men det negativa verkar vara just storleken på framhjulen. Behöver lite seriös rådgivning.
    Iom att donkeyn säljs som singel vagn med så tror jag ite att man kommer att satsa på att göra nya hjul åt gamla vagnar. jag får dessutom känslan av att cam så småningom kommer att ersättas av donkeyn. för de e så de "brukar" gå till. geckon ersattes av frog frog ersattes av cam och.. ja jag blir inte förvånad om cam blir ersatt av donkey!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21