• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-06-04 10:30:27 följande:
    Ellabay: den är marinblå! Men minst lika snygg för det
    Blå är den snyggaste *drömmer*
  • Noiis
    TinkyWinky skrev 2011-06-03 18:35:38 följande:
    jag vet inte.. tror ej det.. men ska prova fler så får vänta ett tag innan ja köper en vagn.. :)

Tack för svaren :)) 
    men alltså, var den en begagnad vagn du testade?
  • Noiis
    TinkyWinky skrev 2011-06-04 14:11:54 följande:
    japp det var det..
    jaha jag trode att det var en i butik då finns de hundra orsaker till att den kan kännas trög, fel i fjädringen på hjulen, skit som sitter runt hjulen, osmörjd osv.
  • Noiis
    TinkyWinky skrev 2011-06-04 17:12:21 följande:
    Blir dte inte mkt billigare att sj sätta ihop sin egna bugga frpn kidz shop ?? Eller är dte ngt som fattas som ej finsn med där.. ja föryutom liggdelen men den är jag ej intresserad av..
    jo att bygga ihop en utan liggdel hamnar runt 7.500 kr
  • Noiis
    Dunderklumpen skrev 2011-06-05 09:57:29 följande:
    Finns det någon Gecko ägare här inne som har monterat på en sån här Cameleon sufflett på sin vagn och kan tänka sej att visa bild?

Eller en annan Cameleon sufflett såklart?
    men det där är en frog suflett gecko har en egen sommarsuflett som ser precis likadan ut  
  • Noiis
    ymmmi skrev 2011-06-05 11:50:09 följande:
    kan man använda någon annan skötväska än buggans egna?

Ja varför skulle man inte? Jag har aldrig haft bugaboos egna, dom jag har kört på är Petunia pickle bottom (boxy och clutch) OiOi (Hobo och messenger) samt skiphop dash, har även haft en från babyland med snobben på... 

Har ni tjejer föresten sett att OiOi har egen sittdyna??  
  • Noiis
    Dunderklumpen skrev 2011-06-05 15:35:28 följande:
    Typiskt!

Jag ser ingen skillnad på Cam och Frog (förlåt ;) )

Vad jag var ute efter är en bild på hur en Cam suflett sitter på Geckon
    hehe det är ingen fara, tips är att kolla på ramen, på frog är den svart medans på gecko silver
    Jag har tyvärr inga bilder men hoppas att nån annan har. vet att det finns/fanns folk med gecko med cam suflett
  • Noiis
    Dunderklumpen skrev 2011-06-05 20:38:40 följande:
    Tack så hemskt mycket!

Jag vill gärna byta suffletten på min Gecko och efter att ha läst i F.A.Qn att den blir lite "hängig" så vågade jag inte riktigt men efter att ha sett Mammsens bild så känns det inte så himla farligt. Nu kan jag äntligen sätta lite färg på tillvaron (ska bara köra nya bågar först)!
    men den blir väl inte hängig om man byter ut bågarna!? 
    jag kan minnas fel, jag testade cam suflett på min gecko (förvisso 2008) men jag har för mig att de vart bra  
  • Noiis
    Joddan skrev 2011-06-06 20:05:10 följande:
    Hmmmm... Jo eller kidz men där skulle den nästan kosta lika som cameleon och dessutom bara i plommon... No black!
    Väntar på ett fynd, jag har ju två andra vagnar att leka med tills vidare
    men kidzshop kan ju ta hem en ny bas men de tar lite tid
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21