• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Surkatt skrev 2011-08-24 19:25:28 följande:
    Är det olika chassin som säljs i england och sverige?  Hur skiljer de sig åt? 
    chassina e de ingen skillnad på (jag som skriver slarvigt) men ramen har en extra säkerhets spärr på dom från UK
  • Noiis
    Surkatt skrev 2011-08-24 20:02:29 följande:
    Ursäkta att jag är trög, men jag har ju en cam från england och jag vet inte om att jag har nån spärr på den. Vart ska den sitta nånstans, vet du det? 

det ska sitta en extra spärr vid knapparna man trycker av och på ramen med. Har iaf alltid funnits förr
  • Noiis
    Surkatt skrev 2011-08-24 21:02:59 följande:
    Nej det har inte jag...  Har precis samma anordning på camen som på min frog/cam...  

En annan fråga då till er rävar... Hur länge låter man en annons ligga på blocket innan man sänker priset?
    Konstigt :-/ men efter en snabb google bild sök så hittar jag denna bild så du ser lite bättre vad jag menar dock så ser jag oxå att de e gamla chassit men vet att de ska finnas med de "nya" chassit oxå..

• Noiis
    bohusbebis skrev 2011-08-26 10:43:12 följande:
    oups, jag höst-recondade Frogen igår och sprutade silikonspray och litiumfett hejvilt. Såg nu att det blivit 3 små droppar på suffletten... får försöka få bort dem... galltvål?
    I övrigt är den så fin nu så, den rosa sommarsuffletten sitter kvar för den är så himla snygg - och så rosa bubbelgums fleecetopp på sittdelen. Barnen vill ha en blommig dyna så vi varierar oss duktigt. Åh va jag är glad för det rosa fleece-setet. Även om suffletten är grymt solblekt, men ändå snygg. Och jag trodde att jag skulle tycka fleece var lite äckligt, men den här är som en rosa teddybjörn! 
    Vad har du för färg till basen? den rosa är galet snygg med den gula så om du vill skulle jag försöka fyna en gulsuflett att matcha med den rosa sittdelstyget extra snyggt om man har svart bas
  • Noiis
    Duntoffla skrev 2011-08-27 21:14:32 följande:
    Ok. Jag har haft Bugga-påsen i UJ:n och det är ju inte heller optimalt så det borde ju då funka. Undrar var mina andra fästen är till mugghållaren? Å andra sidan är det kanske dags för en ny då alla piggar inuti har lossnat utom en

Det som är lite trist med Been är att man inte kan hålla på att byta klädslar lika lätt. (utom sufflan då)

gör som jag gjorde då då fick Noa en egen mugghållare, dom utan piggar är superbra till nappflaskor mer tetra osv... helt kanon! och så slutade han släppa sin dricka på marken hela tiden
  • Noiis
    Joddan skrev 2011-08-29 11:43:25 följande:
    Tack! Min låda är nog större än så. Ska jag satsa på bubbelplast och svart soppsäck ist då? För den blir ju inte så stor ändå...? Vart köper man bubbelplast Drömmer
    claes ohlsson har.. en rulle räckte precis till två varv på en bee+ så köp två
  • Noiis

Fråga, jag har övertalat en vän att köpa sig en bugaboo (såklart) men hon har problem i färgvalet av toptyg. Förr kunde man på bugaboos hemsida testa alla färgkombinationer.. kan man inte göra det längre??

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21