tack för alla era snälla kommentarer! de värmer
ska försöka slappna av lite, får se om det blir någon sömn alls inatt då dottern verkar fått öroninflammation och gallskriker så fort man lägger ner henne
inte nog med det så har hon vax i öronen så läkaren kunde inte se in, så det blir rensugning utav öronen först, men hur ont gör inte det då med en inflammation?? åh så kan jag inte ens följa med ju!
nu tycker jag alla dessa jäkla sjukdomar får vara slut denna vinter, hela tiden är det något, halsfluss, magsjuka, öroninflammation, förkylning, hosta ja you name it! Altid är någon eller båda barnen sjuka, själv har jag haft halsfluss 2 ggr och det vill inte heller ge sig.
Magda, ja googla ALDRIG, det misstaget gjorde jag idag. Min moderkaka lossnade ju lite de 2 fösta gångerna, så jag fick äta trombyl förra graviditeten när det gick bra, denna fick jag dock inte det? och nu får jag för mig att moderkakan ska lossna också och förstöra allt, sen googlade jag på det, och alla som fått trombyl har det gått bra för, och när de inte fick det gick det dåligt osv. Nej fy för google ibland alltså!