Cerclage?
ja, fre den 13:e, idag ska jag nog se till o göra så lite som möjligt, för jag lyckas alltid o klanta till mig på såna här dagar.
snalmums: fyller både du o mannen år? grattis till er! smörgåstårta, det var väl fruhellström som frossade i det förra helgen? hade ju planer på o göra det till esc finalen imorgon, men vi har nu bestämt att vi ska grilla istället. blir en liten lättare arbetsinsats. jag hade väldigt mkt vattniga flytningar när jag var i den veckan du är i nu. jag åkte till o med in en gång för jag var helt övertygad om att jag hade börjat läcka fostervatten. Har fortfarande en hel del flytningar, men nu har jag liksom vant mig vid dem
ja du skrev det tidigare om att ni skulle grilla istället, men det är lika gott det. hoppas vädret blir fint bara för er! okej ja man blir lite oroad ialf men der finns värre saker just nu som jag känner att jag lägger oron på men på måndag morgon ska jag in på kontroll igen, läkaren ringde nyss. har inte känt av bebisen idag än, hoppas h*n kickat till mig snart!

hoppas verkligen att du hinner in i tid så det inte sätter igång mitt på bron, fast det skulle vara lite häftigt ändå!!! själv har jag bara massa trappor ner till bilen sen tar det ca 5-10 min köra till sjukhuset ett stenkast här ifrån så jag hoppas jag hinner in. jag tippar på att det går fort eftersom tappen är nästan helt borta så ja men bara bra slipper man vänta så länge förhoppningsvis.