Cerclage?
ja, jag har ju haft en hel del sammandragningar när jag varit kiss eller nr 2 nödig.. var också jätteorolig i början att trycka på för hårt.. är det lactulos du använder? jag har använt microlax vid två tillfällen o det är så otäckt tycker jag att jag gör allt för o slippa komma dit när det är det enda som fungerar. jag använder mig av ngt som heter paraffinemulsion, fick det när jag låg inlagd o har fortsatt med det när jag kom hem.. men det är rätt dyrt o apoteketpersonalen har aldrig hört talats om det när man kommer o frågar om de har det. ja, det är verkligen spännande detaljer... :)
okej tror också jag fick ngt sådant på sjukhuset som gör att man blir lite lösare i magen man slipper trycka på liksom så hårt. jg får dessvärre använda microlax ofta för att kunna göra nr 2 dels är jg rädd att krysta på.. jag längtar tills allt är över med graviditeten kunna bli normal och gå på toa utan några problem. den heter nog så som du skrev lactulos en flytande form i brun flaska,
banansmootie mums det lät inte dumt, men skivad banan med vaniljglass är bara för gott. jag är ingen glass älskare men nu är jag helt tokig i det. dock igår blev h*n arg för jag åt kallt sträckte ut sig riktigt ordentligt så det gjorde ont.
fast jag betalar sakerna så mannen slipper hosta upp pengar på mina dumma köp!