MagdaA skrev 2010-11-21 11:00:05 följande:
godagens tjejer
å snart var denna helg också slut... veckorna går så fort! snart lunch här, sen ska vi till svärfar för att fika och tvätta lite. våran tvättmaskin står i delar...
igår va jag med om nått läskigt. hade varit en ganska intensiv dag, vilket jag inte är van iom att jag mest slöar och vilar hela dagarna. blev sent igår, låg i soffan och såg på film, tog en dusch innan jag skulle lägga mig och efter de blev jag helt yr, höll nästan på att svimma. fick sätta mig på toan, som tur var hade jag skurhinken i närheten för efter en stund kräktes jag. sen gick de över! mådde inte illa, inte ont i magen, ingenting, det kom bara helt plötsligt, men var väldigt otäckt! Vet inte om det var kroppens sätt att säga åt mig att vila eller vad det kan ha varit, läskigt iaf. fick lite sån frossa efteråt bara. kröp ner i sängen under täcket och somnade på 2 sekunder. idag mår jag bra så magsjuka tror jag inte att det var iaf. konstigt konstigt.
Dallis: hej! roligt å "se" dig! Låter som du har fått en perfekt bäbis

Hur gammal är han nu?
Perfekt är helt rätt ord

och jag är inte ett dugg partisk i ämnet heller....

Nu är han hela 3 veckor! Tiden har bara rusat iväg!
Usch vad läskigt det låter med svimningen. Jag hade med det så nån enstaka gång under graviditeten. Tror att det var en kombination av överansträgning och blodtrycksfall. Kroppen är ju känsligare än vanligt, speciellt om man håller på att bli sjuk också...
Hoppas att du mår bättre snart!