Schäfer skrev 2011-01-12 14:36:54 följande:
Skit vad trist

Men vilken tur att det upptäcktes så det kan behandlas! Har klarat mig från uvi i mina graviditeter... Har dom gjort en odling så du får rätt antibiotika?
Hur lyckas du gå ner i vikt? Jag går bara upp... Klarade mig på +14 kg förra gången men det kommer nog inte att räcka den här gången

ja, de gjorde en odling då jag var så törstig hela tiden o läkaren ville utesluta havandeskapsförgiftning..men så hittade hon annat istället.. känns så segt att behöva äta antibiotika igen, då jag fick en kur efter ingreppet.. iofs har jag ju ganska lätt att få uvi, men hade ingen när jag väntade wilton o jag tänker på det hela tiden så jag ändå kan förebygga, men det verkar inte hjälpa
jag har ingen aning om hur jag kunnat gå ner.. för jag har ju ätit väldigt onyttiga saker, pommes o sånt där.. men samtidigt har jag ju inte ätit så stora portioner då det har tagit stopp, o sen äter jag ju inte sånt jag brukar äta som det är mkt kalorier i... som vin.. ost, salami...men nu kanske det vänder då jag märker att jag behöver mer mat för o bli mätt...