vixan skrev 2011-03-04 16:20:07 följande:
Nja inte så farligt men kanske lite illamående och trötthet men så har jag ju kännt hela vintern. Mådde som en prinsessa när jag väntade min dotter. Det enda var att jag itne hade någon aptit. Med tvillingarna mådde jag riktigt dåligt så jag hoppas att det inte blir värre för då ör jag rädd att det kanske är tvillingar igen.
När jag fick reda på att jag var gravid blev jag lite rädd och frågade mig själv vad jag gett mig in på. Nu känns det ganska lugnt men jag tänker på framtiden och på all oro som kommer komma framöver.
skönt att du inte mår så dåligt, hoppas det håller i sig! när började du o må dåligt med tvillingarna?
jag har börjat o ställa mig den frågan nu, vad fasen håller vi på med? i början var jag ju orolig för mf, men det är ju sånt man inte styr över, men nu är oron ngt helt annat för nu känner jag ansvar att göra allt rätt för att den lille i magen ska få en chans.. jag var medveten om att graviditeten skulle bli jobbig, men det här är värre än jag föreställt mig... o i ärlighetens namn vet jag inte om jag skulle orka med det här igen, det tar alldeles för mkt på psyket..