Lanie skrev 2011-03-04 18:53:41 följande:
för en månad sen eller så gjordes en odling¨från slidan då man fann e-colibakterier.. fick antibiotika då.. när jag var hos läkaren förra veckan så lämnade jag urinprov o jag frågade om de inte skulle ta prover från slidan också, men läkaren ville inte göra det om det inte såg ut som att jag hade en infektion, ifall det såg rörigt o smetigt ut, vilket det inte gjorde, för hon sa att man ibland kan bli förvirrad av vad proverna visar, att man kanske tar bort för många av dom goda bakterierna som gör att man kanske får ännu mer besvär, precis som du beskriver, att du fick ännu mer bakterier.. de tog ju prover på mig när jag födde wilton för o se om de hittade gbs eller så för o förklara att det var därför jag öppnade mig, men fann inga såna bakterier, tror dock dom upptäckte att jag hade en cmvinfektion, men läkaren sa att hade wilton blivit smittad av den så hade det visat sig som psd i magen o inte det faktum att jag helt plötsligt hade öppnat mig..
jag har börjat o dricka en hel del limevatten sen jag fick uvi i den här graviditeten o nu har jag ju inte haft några såna besvär iaf...
Det dumma är ju att jag har tyst UVI alltså jag känner inte av den. Sura drycker gös susen. jag tror att jag druckit för lite. Drack knappt ett glas vatten om dagen.