Lanie skrev 2011-03-16 18:23:54 följande:
funneling är ju att man öppnar sig inifrån som kan komma sig av att man har försvagad livmoderhals
lite update från mig. det är hyfsat oförändrat här. har dock en liten funneling, men tappen är 18 mm. lite orolig är jag även om läkarna inte är det
ska få ab snart då dom upptäckt ngn basilusk, vet dock inte vilken än, får veta när läkaren kommer
har lite sd då o då oftast när bebis är väldigt aktiv vilket hon e för jämnan käns det som.. har ont i vänster sida pga av alla sparkar
tack för allt stöd o pepp o solskenshistorier! vi har träffat barnläkare på neo som förklarat lite vad som kommer o hända om bebis kommer i dagarna.. känns jätteläskigt..
allt ska gå bra ska du se, du har ju kommit längre än sist, och snart är du i säkrare veckor ska du se! solskenshistorier, min son kom i v.24+3 och mår bra idag, en busig 6 åring
jag har blivit typ nekad snitt, men får slutgiltiga svaret på måndag, är helt knäckt, vägrar föda vaginalt!
imorgon v.30+0, helt otroligt med tanke på att jag vart öppen hela vägen till cerklaget sen v.23! och ändå så har jag vart hemma hemma hela tiden.