Trassel skrev 2011-12-28 21:41:02 följande:
Snodden v ä g r a d e röra på sig sent igårkväll. Låg stilla, kände efter, drack vatten , buffade, inte en rörelse. Blev jätterädd och smått panikslagen så vi åkte in. Inte förens doktorn ( en av mina favoriter sån tur var ) la handen på magen kom en spark...
Så det blev en radda koller av flödet, ctg, ul och allt ser jättebra ut. Han kollade tom upp mina provsvar och lervervärdena har faktiskt börjat sjunka! Han skrev också ut en bättre medicin så jag slipper klia ihjäl mej på nätterna. Men jag måste ta gallsyraprov imorn innan jag får börja med den. Han nämnde lite att kanske var det idé att skynda på det hela runt v 37 också. 4 veckor dit så det låter helt ok med mej. Det krävs inte mycket nu för att man ska ramla ner i ett stort svart hål...
Skönt att allt var bra med bebben! Hoppas gallsyravärdena är ok imorgon så att du kan börja med medicinen. Klåda måste vara hemskt på nätterna! Förstår att du inte orkar så mycket mer nu. Men om det känns ok för dig så är det ju bra att de ev kan sätta igång det om fyra veckor.
Sköt om dig!