Trassel skrev 2012-01-12 22:03:15 följande:
Jag gjorde det mycket tidigare förra gången, då var det ju så mycket som skulle inhandlas, nu finns ju det mesta hemma men det ska ju ner i en väska också. Tänkte köpa nån ny åka hem grej och sen tvätta lite av 56kläderna men sen blir det nog mer tvättat när vi kommer hem.
Kamera, telefon och laddare åker ner sen, datorn får vara hemma.
Var på koll idag v35+0
Hb hade gått från 112 till 126! Blodtryck ok 114/74. SF 34cm. Snodden låg på 145 i hjärtat. Sen ringde läkaren och levervärdena hade sjunkit ytterligare nu tyckte han inte vi behövde ta dom förrens efter förlossningen och gallsyran hade gått ner till 26 från 43 förra veckan så den låg på en ofarlig nivå nu! Bara därför har det kliat som tusan hela eftermiddagen och kvällen men kliandet kanske inte försvinner alls även om det blivit lite bättre.
Det enda som var var att långtidssockret låg något högt men även där kan hostmedecinen spelat in.
Ja, jag vet inte om jag ska ta med datorn heller. Antagligen tar sambon med sin, eller hämtar den ifall vi blir kvar länge.
Vad skönt att levervärderna och gallsyran har sjunkit! Så hostmed. kan påverka mycket, det visste jag inte. Hoppas att sockret också blir bättre! Och kliandet... Är det fortfarande aktuellt att sätta igång förlossningen tidigare?