Becka81 skrev 2012-02-22 08:38:44 följande:
Klippet gick bra, kändes lite så klart så blev till att profylaxandas, men var fort över. Hade hoppats på att få bada nu men har tydligen en lättblödande slemhinna som utgör en infektionsrisk, så det blir lång väntan eftesom jag sedan måste vänta tlll avslaget försvunnit efter förlossningen. Hur går det för dig Viola? Jag ska fira mitt liv utan cerclage med att vara lite mer rörlig. Blir shoppingrunda och imorse kunde jag förföriskas gången sedan september lyfta upp min dotter på 2,5 år i famnen. Det var en riktig belöning det. :)
Åh vad härligt att du kunde lyfta din dotter äntligen! Shoppingrunda låter inte heller fel. Är det något särskilt du ska shoppa?
Jag rör också lite mer på mig nu när jag gått 37 veckor men samtidigt vill jag helst inte att det sätter igång innan den planerade snittiden. Förra gången var jag öppen 5 cm när jag kom in och jag är lite rädd att det ska bli så nu också om det startar. Har en del sammandragningar, funderar på att åka in senare idag och be dem kolla att jag inte öppnat mig, dock lite rädd att en sådan undersökning kan provocera i onödan och sätta igång det hela, vad tror ni?