Hej..
Blev flyttad till KS förlossning på fm i måndags. När tappen mättes på natten såg den så bra ut, men på morgonen bara 15 mm kvar samt funneling inifrån.
Ambulans till KS och blev igår flyttad till antenatalen. Fortfarande rikliga flytningar m lite färskt blod i. De hittade bakterier i urinen och infektionsvärdena hade gått upp, så får antibiotika nu. Värkhämmande droppet togs bort igår kväll så nu avvaktas effekterna av det. Hittills lugnt m sammandragningar iaf.
En dag i taget som gäller nu.. Hon mår fortfarande toppen iaf. Hoppas flytningarna o blodet kommer från cerclaget och inte inifrån.
Ja, byt läkare, vill du så kan jag skicka namnet på min? Vi hade en först som jag upplevde som väl nonchalant med tanke på vår historia. När jag misstänkte läckande fostervatten och tom uppsökt deras gynakut för detta vägrade hon trots detta att ta ett Amniosure test, då testet är så dyrt!!?
Nästa besök fick vi vår underbara läkare igen, som genast gick och hämtade testet, så var den oron ur världen. Detta hände innan cerclaget sattes, när jag stod på progesteronbehandlingen.
Ni måste få känna er trygga, det är A och O.
Tack för omtanken, 24+3 idag, så håll tummarna!!