Hallå!
Hoppas att det är bra med er alla. Vi har nu kommit in i v 28, helt overkligt! Nu kan man inte skjuta på verkligheten längre, vi måste nog börja snart här hemma för en till familjenedlem :)
Har ett par frågor till er som är längre gångna än mig eller ni som redan har fött.
Ni som var helt sängliggandes, hur klarade era kroppar det? Jag har så förbannat ont i ryggen, så svårt och vända mig och byta ställning. Omedvetet blir det att jag vänder mig med fötterna i madressen som resulterar i att min foglosdning i blygdbenet gör förbannat ont det också. Försöker tänka på det men ryggen strejkar. En ond cirkel. Har ni något tips förutom värmekudde, vanliga kuddar, sambo som försiktigt masserar och övningar från sjukgymnasten? Ska fråga på specmvc imorgon också...
Jag undrar också när ni fick börja röra er igen? Vill så gärna gå på föräldrautbildning, gick ni? Min bm är på semester, tänkte ringa till någon annan där och kolla läget. Men jag är nyfiken på om ni gick eller om ni aldrig hann med det? Har precis slagit mig att vi snart kan bli föräldrar, mycket som ska hinnas med på kort tid.
Nu blev det ett långt inlägg här ;P