Hej på er alla! Har mått kräk-illa hela helgen. Idag bjöd vi bort oss på middag till svärföräldrarna. Så skönt att bara slippa tänka på det. Jag har inga problem att äta, men har liksom ingen ork att laga maten... VI kom dit en par timmar innan vi skulle äta så jag la mig på sängen och sov 1,5 timme, riktigt skönt att sen vakna med middan serverad på bordet.

Måndag i morgn, och sen på tisdag ny koll. Så skönt! 1 vecka går fort
Schäfer: STOR KRAM!!! Håller alla tummar och tår så hårt jag bara kan! Säger som Thalis, då det hänt förut så hoppas jag att det är lugnt denna gången också. Jag har haft blödningar tidigt i graviditeten alla 3 graviditeter, otroligt läskigt och skrämande, men jag har lärt mig att det är "naturligt" för mig. Hoppas allt ser bra ut i morgon! Har du gjort nått vul tidigare? Konstaterat 1 el 2 foster? Har nämligen en kompis som fick en kraftig blödning, åkte in på koll och då visade det sig att hon förlorat 1 av 2. Hon väntade alltså tvillingar, men kroppen stötte ut det ena fostret, antagligen för att nått var fel. Helt otroligt att kroppen då kan "välja rätt" och spara det andra fostret. Allex gick bra med det andra barnet och hon födde efter full tid. Tänker på dig massor!!! KRAM!
Dallis: det ansågs inte vara någon fara att ha kvar cerklaget så länge, om allt var lugnt så att säga. 38+0 räknas man ju som fullgången och det är ju såklart att föredra. Jag gic ju på kontroller hela tiden för å se att det itne tryckte på allt för mycket och jag hade blivit tillsagd att höra av mig om det tryckte på el värkar startade. Nu blev det ju så, det tryckte på neråt så dom tog cerklaget tidigare.
Lanie: "Välkommen hit", om man nu kan säga så... Såklart skulle vi eg inte vilja att den här tråden behövdes, men samtidgt så är det SÅ bra att den finns! Tänk ändå hur många där ute, men liknande problem som vi, som kanske ine har nån att dela allt med?! Klokt av dig att börja "plugga på" redan nu, innan ni plussat, då vet du vad du ska kräva, och då vet du lite mer vad du har framöfr dig. Häng gärna här redan nu, även fast du inte är gravid. Ställ frågor så mycke du kan! Du kan bara bli klokare! Beklagar verkligen er förlust. Har själv fött och förlorat en dotter alldelens för tidigt, inget man ens önskar sin värsta fiende. KRAM och kämpa på! Ni fixar det!