Schäfer skrev 2010-09-13 10:03:14 följande:
Hej, tittar in med en rapport från ul och det var en liten livlig krabat som sprattlade runt där inne fortfarande
Har en sk. "hinnseparation" som det blöder ifrån och så har jag dessutom lågt sittande moderkaka. Fast det senare vet jag inte så mycket om!?
Bara att hoppas att separationen läker ihop snart, vilket det brukar göra runt v.16-20 enligt min läkare...
Tjoho, känner mig så lättad just nu!!!
Dallis: Nej, inga förvarningar innan vattnet gick! Jag var inte ens uppe när det gick utan låg i en solsäng och solade när jag bara hörde ett "knäpp" och så blev det varmt mellan benen!?
Allt vatten kom inte ut, min dotter var fixerad så hon "pluggade igen" med sitt huvud. Men det sipprade och läckte sen.
Mina värkar kom inte förrens efter några timmar. Då var jag inlagd och fick tabletter för att stoppa värkarna eftersom cerklaget inte var klippt än.
vilka goda nyheter =)! men vad är en hinnseparation? aldrig hört talas om, vid lågt sittande kaka vet jag att man blöda rätt så mycket fram tills den flyttat upp sig =). har en kompis som hade det, hon blödde rätt mycket långt in i graviditeten, men ingen fara ut kom en frisk liten flicka.
ny tid för cerklage sättning med =D , strålande ! vem kmr sätta det? du kmr va på ks va?
hur mår ni andra?
själv är de ok för nu , har min envisa uvi kvar som dom inte riktiigt få bukt med. men ha mår bra där inne o växer , så de är ju fint. våga mig utanför dörren i helgen o var o handlade lite småsaker när mamsen var på besök. har inte vågat gå ut innan eller handla ngt för den delen då allt varit upp o ner. fick sota för de på kvällen sen, men nu är de ok igen. händer o fötter har börjat svullna lite, mindre skönt. men en fis i rymden jämfört med vad man gått igenom redan.
hoppas ni alla mår fint !
pussar o styrkekraamar