agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Testade neg idag på BIM. Har oregelbunden och lång menscykel så jag hoppas att AC ska hjälpa mig. Har fått hem min första burk! Men hur är det... måste man vänta tills mensen kommer eller kan man börja tidgare??? Lycka till ni alla! Kul med den här tråden, den ger lite hopp!
Ingen som vet om man måste vänta tills mensens första dag för att börja???
Jag har vanligen äl på dag 17-19, men förra cykeln var det inte förrän omkring dag 25 och nu är jag på dag 19 och fortfarande negativt på äl-testerna... De börjar dock påvisa stegring.
Verkar i alla fall inte som att AC har haft någon supersnabb effekt på mig.
En liten update från mig!
Till slut fick jag positivt utslag på ÄL-testerna!!
Igår och idag är det fullt utslag! (dag 21 och 22)
Så liite tidigare har det ju kommit. Men å andra sidan så har jag alla cykler dessförinnan haft äl dag 17-19... Men men. Nu är ÄL i alla fall här och det är bättre än inget!
Har äntligen börjat med min agnus castus... började igår morse trots att jag inte hade någon mens... men tji fick jag för 4 timmar senare kom början på min mens... wihoo vad detta känns bra... började med en halv tablett för att ta de lite lugnt i början...
Någon som vet hur länge man bör hålla sig till en halv tablett innan man kan gå över till en hel???
Man vill ju inte börja med att överdosera sig eller kroppen...