• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • Knasen

Okej vad bra :)
    Jag får nog göra ett nytt försök nästa månad. Hoppas bara att mensen kommer som den ska :D 

• Lillann

Lycka till! :) Om du är helt säker på att du inte är gravid tror jag inte det är några problem med att börja ta dem innan mensen kommer.

• Knasen

Jag ska vänta några dagar till och testa en sista gång sen blir det att börja med ac igen :D Hoppas verkligen att något händer snart :D

• Lillann

Hoppas!! :) Berätta gärna hur det går!

• Knasen

Jag tänkte att jag ska göra ett test imorgon eller iallafal i veckan. Det var ju ca 11-12 dagar sedan jag trodde att jag hade ägglossning. och nu de senaste dagarna så har jag haft vissa "känningar" och molande i tjejmagen. Men det kan ju också vara mensen som är på väg snart. och så har jag varit illamående till och från. Och så är jag väldigt trött hela tiden. men som sagt jag tror inte att det är något. men vill ändå testa om någon dag så att jag är säker så att jag kan börja med ac igen :P Så än kanske det finns lite hopp kvar =D

• Knasen

Jag testade i måndags och då syntes ingenting. jag har inte märkt av någonting nu efter det heller så jag tror inte att de blev något denna gången. :(

• lejonhjärtat

Ush ger upp snart! dag 81 och ingen mens i sikte, har en burk till som jag tänkte använda sen ger jag upp det hära! Gör jag rätt i de? 

• hoppfull idag

Lejonhjärta, ge inte upp! Har du pratat med en gyn? 81 dagar är lång tid, men tyvärr vanligt efter pillerstopp, om man har PCO osv..

• lejonhjärtat
    hoppfull idag skrev 2011-06-06 16:28:36 följande:
    Lejonhjärta, ge inte upp! Har du pratat med en gyn? 81 dagar är lång tid, men tyvärr vanligt efter pillerstopp, om man har PCO osv..
    har varit kontakt med gyn och jag kan få pergotime av dem men ville ge detta ett försök i lite mera naturlig form. Har PCO men inte tagit ppiller. Har inte haft mens sen mars förra året.
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar