agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Hej tjejer!
Jag började med A.C första mensdagen jag hade senast.
På 14:e dagen fick jag ÄL-flytningar och tänkte att det kanske kan hjälpa med A.C för att få ordning på sina hormoner och få ÄL.
Men igår skulle jag fått mens om jag nu hade fått ÄL... men ännu ingen mens, så nä, ingen ÄL i den här cykeln...
Men jag fortsätter och äta A.C för det kan ju ta upp till 3 månader innan effekt.
Så det skulle vara kul att vara med i er tråd och följa er alla! 
Det var mina tabletter som kom idag så nu får gärna mensen komma när den vill ![]()

Nu har jag börjad fundera över dosen av A.C... på flaskan på tincturen står det att man ska ta 15-20 dr. 2-3 ggr om dagen.
Men när jag läser runt på lite utländska sidor på internet om A.C. så står det att en dagsdos om 60dr på morgonen rekomenderas.
Jag har tagit 15-20dr 3ggr om dagen... men tänk om kroppen egentligen behöver en liten "kick" start med 60dr som engångsdos för att reagera på A.C?
Jag har aldrig testat A.C i tablett form, men ni som gör det... hur tar ni tabletten, en tablett om dagen eller flera tabletter och delar upp dygnsdosen?
Vad tror ni andra om det här?