• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • Hedi
    Pimpinellan skrev 2010-05-12 14:18:24 följande:
    Alla sidor jag läst säger att man bör ta hela tiden och sluta när man vet att man är gravid. Det kan inte skada så tidigt. Jag tror inte det har effekt om man äter det endast 2 veckor per månad.
    Ja det var även vad min läkare sa.
  • JaneDoe10

När har ni andra agnus castus tjejer BIM? Det vore roligt med en BIM-lista/tråd så vi kan se hur många av oss som blir gravida nu  =)

Jag har bestämt mig nu för att ta det hela cykeln med hopp om att om det inte tar sig nu så kanske cykeln iallafall är lite kortare nästa gång...

• Bossan1967

Bra ide
    försöker göra en:

{#lang_emotions_flower}" AC Bebisverkstad"{#lang_emotions_flower}

Bossan1967  BIM 20/5  (Ac ca 2 mån,)

{#lang_emotions_gravid}"Gravida"{#lang_emotions_gravid}

• Vårflickan84

jag fick hem min vitaminburk igår! =)
    luktade lite i den och det var ingen vacker doft hehe... usch. men men, längtar till mensen så jag kan börja med dessa! eller ska jag börja med dom redan nu?
    "förstör" de inte cykeln om jag börjar så här i mitten av den jag har nu...?

• JaneDoe10
    Fyller på
    Bra ide försöker göra en: "

{#lang_emotions_flower}AC Bebisverkstad"{#lang_emotions_flower}

Bossan1967  BIM 20/5  (Ac ca 2 mån,)
    JaneDoe10 BIM 24/5

{#lang_emotions_gravid}"Gravida"{#lang_emotions_gravid}
  • Pimpinellan

Ni får jättegärna ha en BIM-lista,men jag med mina 4 år i bagaget orkar inte stå med. Blir ju alltid sist kvar ändå. Men jag hänger gärna kvar i tråden och hoppas av hela mitt hjärta att jag inte blir sist gravid.

• Bebislängtan82

Avstår med ifrån bim listan då man har försökt 5 år, och står bara med ngn vecka innan man får missfall, orkar  inte med det igen.

Är 2010 vårt år
  • Bebislängtan82

Tror mina tabletter kom idag, ska iväg och hämta paketet och kolla passar bra i såfall för mensen ska komma idag el imorgon

Är 2010 vårt år
  • Hallonet80

Har ätit ac i en månad nu. Fick trots det tyvärr spottings igår å idag, nu på em har det blivit mer som mensen kommit igång. Hade hoppats slippa spottingen helt, men icke...

• Hedi
    Hallonet80 skrev 2010-05-14 17:03:34 följande:
    Har ätit ac i en månad nu. Fick trots det tyvärr spottings igår å idag, nu på em har det blivit mer som mensen kommit igång. Hade hoppats slippa spottingen helt, men icke...
    Sa var det för mig den manaden jag blev gravid. Fick som mens pa bim och lite dagen efter sen bara försvann den och da testade jag positivt, sa det behöver inte vara kört .
Svar på tråden agnus castus, munkpeppar