• DevilsDaughter

agnus castus, munkpeppar

Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?

• Svar på tråden agnus castus, munkpeppar
  • Bossan1967

Eller ta med gubben in på toa för en snabbis så är du på säkra sidan ;). (det hade jag gjort!)

• Meddelande borttaget
  • Night sky
    Pimpinellan skrev 2010-05-15 13:30:29 följande:
    Jag tror inte det spelar så stor roll. Jag tar ett piller per dag på morronen. Det är dagsdosen. Du kan ju bara testa öka dosen på morronen och se vad som händer.
    Nä, det kanske inte spelar så stor roll... men det skulle ju vara attans om man dricker A.C 3ggr per dag och inte får någon effekt och att man egentligen bäst skulle ha tagit hela dagsdosen på en gång och fått nån slags "pang" effekt... om ni förstår vad jag
    menar?

Ja, det är klart... jag kan ju alltid öka dosen på morgonen en aning om det skulle vara så att jag inte får någon ÄL av hur jag tar A.C nu! {#lang_emotions_embarassed}... Tack, tänkte inte på den!

Angående det där med att vi med PCOS skulle ha bättre ägg vet jag inte, men det stämmer att eftersom vi inte ägglossar i samma utstäckning som "normala" så har vi kvar fler ägg längre fram i livet...
  • Night sky
    Familjen Rockström skrev 2010-05-15 19:36:37 följande:
    när jag åt angus castus så drack jag 25 droppar 3 gånger om dagen. började på mensen första dag och slutade vid ÄL. jag blev gravid på 1 försöket med angus efter att vi försökt i 14 månader! jag tror starkt på angus
    Hur kom det sig att du drack 25 dr. och inte max 20 som det står på flaskan, 3ggr/dag? Är bara lite nyfiken om du vet/läst något som jag missat? {#lang_emotions_laughing}
  • Bossan1967
    Familjen Rockström skrev 2010-05-15 19:36:37 följande:
    när jag åt angus castus så drack jag 25 droppar 3 gånger om dagen. började på mensen första dag och slutade vid ÄL. jag blev gravid på 1 försöket med angus efter att vi försökt i 14 månader! jag tror starkt på angus
    Hej du {#lang_emotions_laughing}
    Tack vare dej började jag med ac (i en annan tråd)
    Hoppas att allt e väl med dej o magen.

Kram kram
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Bebislängtan82

Då kom min mens idag. Vakna vid 08.45 med världens kramp och smärta i magen, kände på mig att det var dags och tog på mig en binda och somna om. Vakna 3 timmar senare och då var den här, så jag har nyss tagit min första Agnus Catus tablett

Är 2010 vårt år
  • Night sky

Tack Familjen Rockström för ditt svar!

Jag fick också mens idag... en cykel på 30 dagar! {#lang_emotions_surprised} Jag som kan ha allt från 35 till typ 60 dagars cykler... så fortsätter det på det här sättet så kanske A.C kan hjälpa mig till att få normal längd på mina cykler...
    Undrar om jag hade ÄL i den här cykeln?
    Är det någon som vet hur många dagar efter ÄL-flytning som man får ÄL? Eller sker detta samtidigt? Jag har för mig att jag läst någonstans att man har ÄL-flytningar och sedan kommer ÄL?

Svar på tråden agnus castus, munkpeppar