agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
åh jag vill ha min mens nu så att jag också kan börja med detta
jag har för övrigt tempat denna månad och är idag på dag 23 i menscykeln men fortfarande ingen indikation på att ÄL varit eller är på väg.
Men det e ingen chock iochmed PCO.
till nästa månad ska jag bunkra upp med ÄLtest också!
2:a dagen med denna tabletten, går rätt bra än så länge. Syftar på att jag har svårt att svälja tabletter.
Hoppas min mens vill ta slut ngn gång snart ![]()
Tänkte bara höra ni som fått äl när ni ätit AC hur har ni kännt av äl då?
Jag har full stegring på äl-test just nu (igår och idag) idag kom testtrecket fram jätte jätte starkt ips direkt!! Tog även ett digitalt som visade glad gubbe =) (onödigt att ta det digitala jag vet, eftersom det andra va så starkt)..
Och nu sen efter lunch har jag haft riktigt ont i äggstockarna.. brukar ha en väldig mensvärk men aldrig kännt av äl tidigare!! Blev lite orolig först att min kropp har blivit helt knäpp och det är mensen som är påväg, men det kan det ju inte vara!!
Men jösses vad ont jag har, nästan lika ont som vid mens.. Så hur har ni andra haft det? Har ni haft ont vid äl?
Självklart e jag bara glad att det äntligen händer något.. men väldigt förvånad att det känns så mkt!! =)
Oj hoppas detta bådar gott Ohana! =)