agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Kul att läsa så många positiva exempel på användning av AC! Hoppas jag tillhör dem som de hjälper på. Som sagt, rosenrot gav mig ÄL, men spottings försvann inte alls. Hoppas på denna cykel nu! I alla fall att det ska minska rejält med spotting så att det känns som nåt händer.
Mer mens får det gärna bli för mig. Sen jag slutade med p-piller räcker det med trosskydd så det kommer nog ändå inte att bli extremt mycket för mig.
Förstår att 4 år är segt! Vet att det inte hjälper attt höra....men ett par hade försökt med ALLT i 13 ÅR! Hon gick till en zonterapeut och blev gravid ett år efteråt! Mirakel kan ske. Zt tog bort flera blockeringar i kroppen. Vet att alla inte tror på zonterapi, och det behöver man inte göra heller. Men jag tror på det! Vet att du säkert hört 1000 sådana här historier...och det hjälper inte dig kanske.
Äl-tester visar LH-stegring va? Men inte alltid säkert att ett ägg släpper?
men i vilket fall....jag tror på AC och hoppas det kan hjälpa!
Hallå, hallå!
Plussade imorse
! Har käkat ac i 2 månader. Vi har försökt aktivt varje äl i 10 mån och sen mindre aktivt ett helt år innan dess utan att det tagit sig så visst kan ac haft ett finger med i spelet
!
Hallå, hallå!
Plussade imorse
! Har käkat ac i 2 månader. Vi har försökt aktivt varje äl i 10 mån och sen mindre aktivt ett helt år innan dess utan att det tagit sig så visst kan ac haft ett finger med i spelet
!

Hallå, hallå!
Plussade imorse
!