agnus castus, munkpeppar
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Någon som vågat sig på agnus castus (munkpeppar)? Funderar att beställa det från nätet.. Någon?
Jag fick min mens igår precis på BIM så agnus hjälpte inte mig, men jag började med tabletterna idag igen och tänkte testa att ta 2 per dag denna gång istället.
Hallå, hallå!
Plussade imorse
! Har käkat ac i 2 månader. Vi har försökt aktivt varje äl i 10 mån och sen mindre aktivt ett helt år innan dess utan att det tagit sig så visst kan ac haft ett finger med i spelet
!
Hallå, hallå!
Plussade imorse
! Har käkat ac i 2 månader. Vi har försökt aktivt varje äl i 10 mån och sen mindre aktivt ett helt år innan dess utan att det tagit sig så visst kan ac haft ett finger med i spelet
!
Tack för alla grattis! Nu gäller det bara att det går vägen oxå, har ju 2 ma i bagaget så tar inget för givet...
Hallå, hallå!
Plussade imorse
!
Jag har fortfarande inte fått äl denna månad och fick på dag 22 sist. Är på dag 21 nu, denna gång ska jag fortsätta att äta AC efter äl i hopp om att det kanske kan korta cykeln. Före mitt MF för 7månader sedan hade jag äl på dag 18ungefär, vissa gånger tidigar... Är ju sååå segt att vänta en evighet varje månad för att ens få en chans
GRATTIS HALLONET80!!!! underbart, hoppas du smittar ner oss andra!
Tack, smittar gärna ner er andra
! Attjoooo ![]()