• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Anonym (27år)

en 15åring e BYX myndig å vad betyder det? Jo knullfärdig :D

• Anonym (löjligt)
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-03-16 13:05:55 följande:
    Jag har träffat en äldre man när jag var yngre. Nu är jag bara äcklad av det hela. Dom flesta tjejer som träffar äldre killar vill ha en fadersgestalt och killarna utnyttjar tjejerna. Jag trodde att jag älskade honom när jag var yngre men har insett att jag aldrig gjorde det utan ville ha uppmärksamhet. Han hade psykiska besvär vilket säkert kan förklara varför han ens kom på tanken att vara tillsammans med mig när jag var 14 år.Det är olagligt och ligger inte i betraktarens ögon när det kommer upp i en domstol. Annars kunde alla pedofiler säga att dom trodde 10 åringen var en 18 åring.Till er som tycker att åldern inte spelar roll fast barnet är yngre.Tänk om en 23 årig tjej skulle ha sex med TS son som är 8 år. Det skulle vara ganska äckligt?
    Nu e det ju så här att det handlar om en 15årig tjej som e BYXMYNDIG enligt evensk lag och som e inne på en sexdate å knullar haj vilt, inte om en 8åring
  • Anonym
    Anonym (27år) skrev 2010-03-16 13:08:47 följande:
    en 15åring e BYX myndig å vad betyder det? Jo knullfärdig :D
    Exakt!
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (27år) skrev 2010-03-16 13:04:29 följande:
    när man e 18år får man knulla precis vem fan man vill, och en 50åring får knulla en 18åring om han/hon vill det. varför all denna diskussion kring sex å ålder
    Därför att tjejen inte är 18 utan 15.
  • Anonym (löjligt)
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-03-16 13:14:35 följande:
    tjejen e 15 alltså e hon byxmyndig....18åring e myndig
  • AnnsofieHussein

Jag tycker att du inte ska dömma din man för tidigare misstag. Ni har ett liv tillsammans nu och ska ha barn och du känner honom som han e och älskar honom så varför ge upp allt det för något han gjorde långt innan ni träffades? Alla gör sina misstag i livet.

• enny signatur
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-03-16 13:14:35 följande:
    men det är inte olagligt att ha sex med en 15åring, vad har du fått det ifrån?
  • Bubbis10
    Anonym (Bonnie) skrev 2010-03-16 13:02:11 följande:
    Hade också blivit äcklad kan inte hjälpa det. Blev äcklad bara av min kille va tillsammans men en 16 åring när han va 25..
    aa det förstår jag!

Å sen att använda ord som knullfärdig-ja det säjer allt om hur sjuk syn pers ifråga har på kvinnan!
  • Bubbis10
    enny signatur skrev 2010-03-16 13:20:16 följande:
    men det är inte olagligt att ha sex med en 15åring, vad har du fått det ifrån?
    Var ngn som skrev igår att det va ändrat till 16 år sen om det stämmer vet jag inte, MEN det e sjukt av en vuxen individ oavsett kön att ha sex med att barn! Man går på högstadiet å bor hemma med mamma å pappa.....sjukt ju!
  • Anonym (Äcklad)
    Pregga skrev 2010-03-16 13:23:10 följande:
    Var ngn som skrev igår att det va ändrat till 16 år sen om det stämmer vet jag inte, MEN det e sjukt av en vuxen individ oavsett kön att ha sex med att barn! Man går på högstadiet å bor hemma med mamma å pappa.....sjukt ju!
    Håller med. Ha ha. Skulle vara roligt att se minerna på dom som är för sex med barn när deras 15 åriga son eller dotter kommer hem och har sex med en 40 årig kvinna/man.
Svar på tråden Min vidriga man