• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Reglementet
    Pregga skrev 2010-03-16 14:00:23 följande:
    Homosexualitet har väl INGET med saken att göra! Å som Elinnn skriver, klart man undrar om han inte har några spärrar när han resonerar att han inte kunde låta bli, VAD kan han inte låta bli nästa gng?
    Om han skulle komma på att han var bisexuell, eller homosexuell, skulle ju ts son vara i riskzonen då?
  • elinnnnn
    Reglementet skrev 2010-03-16 13:58:01 följande:
    Hur får du det till att han inte är att lita på? Han har haft sex med en 15-åring. Han var inte otrogen, varken mot ts eller någon annan. 15-åringen var varken hans styvbarn, eget barn eller ens någon väns barn. Att börja dra såna slutsatser är väl att hoppa lite väl långt.
    nä det är inte alls  att hoppa lite väl långt!! jag baserar det på vad hon skrivit i trådstarten. att han påstod att han inte kunde motstå, och att hon berättat för honom i början av deras förhålllande hur hon blev utnyttjad av äldre män, där kunde han berättat om hans förhållande med 15 åringen och dessutom så står det också i TS att killen fortfarande hade kontakt med 15 åringen under början av deras förhållande....
    BF: 100810 enligt RUL
  • Carolinen

Det hon reagerar på det är ju att mannen hon trodde hon kände, har nu visat sig att vara en pedofil.
    Enligt mina åsikter så tycker jag att han är ett svin, och att det dära var barnarov!
    Det är rentutav vidrigt det han är gjort!
    Om jag fått reda på om jag och minman varit i samma situation så hade jag kastat ut honom på sitt bara arsel! Även om jag väntar hans barn eller inte.
    Det är iallafall min åsikt.

• elinnnnn
    Reglementet skrev 2010-03-16 13:59:38 följande:
    Om man har sex med någon i sin egen ålder, vill man då automatiskt ha sex med sina syskon?
    Reglementet skrev 2010-03-16 13:59:10 följande:
    Så bara för att han har haft sex med en 15-åring, vill han ha sex med sina barn?
    nej men grejen här var huruvida hon kan lita på killen eller inte. Och baserat på vad hon skrev i TS så är min uppfattning att NEJ killen går inte att lita på.
  • Reglementet

Ts

Skit i allt tyckande från folk. Prata med mannen. Ni ska ha barn tillsammans, ni är skyldiga barnet det, att reda ut det här.

• elinnnnn
    Kali B skrev 2010-03-16 14:02:42 följande:
    En man på ca 23 år i Dalarnas län praktiserade som gympalärare. Han var inte med någon äldre än 16, det var hans absoluta gräns, jag var nämligen 16 år själv vid den tidpunkten.Han gick förövrigt under öknamnet "fjortisraggaren", eftersom detta var den ålder han föredrog.En tjej som jag kände väl berättar för mig att hon som 13 åring hade ett förhållande med honom, hon trodde att det var en fin och jämställd relation. Eftersom hade berättat för henne att hon var väldigt mogen för sin ålder, samt att han respekterade henne.Att han sedan tvingade till sig samlag, hennes oskuld, genom att köra som en galning på skogsvägar med henne bredvid tills hon sa ja till sex sågs också som ok, för hon sa ju ja, och var mogen för sin ålder.Det lustiga är att han håller på med precis samma sak idag, utnyttjar och skövlar småtjejer.Knullar dom, förnedrar dom för att sedan säga att hon var ett luder som frestade honom...egentligen.
    hemskt. det är ju så synd om människor som utnyttjar andra, verkligen jättesynd!

styvföräldrar ska inte ha sex med sina styvbarn, vuxna ska inte ha sex med barn överhuvudtaget, lärare ska inte ha sex med sina elever osv. Hur svårt kan det vara att förstå det egentligen???
  • Gravid2010

Jag har en gång legat med en 15 åring.

Den meningen brukar göra folk förskräckta när jag säger det. men så fortsätter jag.. Men jag var 16 år själv.. och HAN var verkligen med på det.

Då är det jämställt. Vi var lika till sinnet bägge två, ingen utnyttjade den andre.

Är man 15 och 30 så är man inte lika till sinnet och ÄR man det, så är det ofta mannen som är jäkla trött i skallen och inte förstår bättre helt enkelt.

• elinnnnn
    Reglementet skrev 2010-03-16 14:10:35 följande:
    TsSkit i allt tyckande från folk. Prata med mannen. Ni ska ha barn tillsammans, ni är skyldiga barnet det, att reda ut det här.
    jag tycker hon gett svar till sin egen fråga. Det räcker till att läsa hennes självvalda rubrik: Min vidriga man.

Fast som sagt nu skriver hon ju här för att få veta andras åsikter och det är fritt för oss att diskutera.

Bara för dem ska ha barn tillsammans så betyder inte det att hon måste ha honom boende under samma tak, att ha samlag med honom , att älska honom etc etc. Det han gjort är inte olagligt eftersom tjejen var byxmyndig, ja förutsatt att hon nu var med på det. Tyvärr är sveriges lag så att sex får man ha när man är 15, tydligen med vem som helst, men MYNDIG nä det är man inte förräns man blir 18. Det går inte riktigt ihop tycker jag.
  • Kali B
    elinnnnn skrev 2010-03-16 14:11:08 följande:
    Uppenbarligen spelar inte det någon roll så länge, i det här fallen männens behov blir tillfredsställda, kosta vad det kosta vill.

Jag funderar i mitt stilla sinne om de som förespråkar sex mellan en 15 åring och en vuxen man kommer att rycka på axlarna när deras 15 åriga "luder" till dotter kommer hem men en man över 30 år.
    Eller är dom moralkärringar då?

Fy fan vad jag är stolt över att vara en moralkärring!
    Och vilken tur för min dotter att jag är det. Jag kommer nämligen göra allt i min makt för att förhindra att hon blir utnyttjad av vuxna män när hon själv är ett barn.
    Älskade Ophelia 20081025 --- Sagogryn BF 20100515
  • elinnnnn
    Gravid2010 skrev 2010-03-16 14:12:01 följande:
    Jag har en gång legat med en 15 åring. Den meningen brukar göra folk förskräckta när jag säger det. men så fortsätter jag.. Men jag var 16 år själv.. och HAN var verkligen med på det. Då är det jämställt. Vi var lika till sinnet bägge två, ingen utnyttjade den andre.Är man 15 och 30 så är man inte lika till sinnet och ÄR man det, så är det ofta mannen som är jäkla trött i skallen och inte förstår bättre helt enkelt.
    jag håller med dig. 15 och 16 är båda barn fortfarande. (inte för att jag tycker dem ska ha sex med varandra bara för att dem lagligt får det) Men en 30 åring är en vuxen. Vuxna ska inte ha sex med barn. Jag förstår verkligen inte hur folk inte fattar att det är fel!
Svar på tråden Min vidriga man