• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Anonym

jag har alltid gillat äldre killar och har haft sex med äldre. Jag ångrar inte det idag och jag är en vanlig tjej runt trettio som inte varit utsatt för något och inte har några men av att ha varit med äldre män när jag var yngre. 

Om båda var med på sexet så ser inte jag något problem med det. Visst att han ångrar det nu och kanske gör hon det samma, det vet ju inte vi. Men var båda med på det och det var inom rimliga gränser ( lagligt ) tycker jag inte att man ska göra så stor grej av det. Hon ville ha sex och hon hade det (?).
  • Bubbis10
    Anonym (Äcklad) skrev 2010-03-16 13:27:56 följande:
    ja man undrar ju om dom skulle vara lika förstående då! Enl mig så e det bara gubbsjuka äckel, som på ngt vis får känna sig häftiga på ngn ungs tjejs bekostnad!
    en tjej på 15 år e fortfarande idenditetssökande!
    Vidrigt att utnyttja det. uch
  • Natali3

Hmm.. äckligt med sådana män. Inget o ha egentligen, för de kommer bara vara otrogna med unga tjejer för resten av sitt liv.
    Mitt ex tände personligen på tonåringar, han var 34 och jag är 22 och vi har en gemensam son.
    Bad till gud att vi inte skulle få en dotter.. tack o lov!
    Men kastade bort det skräpet iallfall..

Män är sådana.. tänder på unga tjejer. Klart.. fräscha, mindre "smarta", klagar inte, och förmodligen bra sex. Sen kommer vi kvinnor in i bilden och säger ifrån när något är på tok, och visar oss starka vilket män inte vill ha.
    det kan vara en av anledningarna..

För er kännedom så visste jag inte att exet var så sjuk att han tände på små "barn" om man nu ska säga så, fick veta det senare.

• elinnnnn

kan ju säga att TS ska vara "glad" över att det är en son hon har och inte en dotter... fast killen kanske gillar pojkar också?
    *ryser*

nä, barn ska inte ha sex punkt slut. det borde ju en vuxen människa kunna förstå.
    Barn, ungdomar, tonåringar söker bekräftelse får dem inte det hemifrån kommer dem söka det utanför hemmet, ofta genom sexuella förbindelser. Men det är VI som vuxna som har ansvaret inte dem. Det är VI vuxna som BORDE förstå att vi ska skydda barnen inte utnyttja dem.

Ja du TS, jag förstår helt varför du känner dig äcklad över din kille... Jag vet faktiskt inte vad du ska göra, men jag hade inte litat på killen. Inte bara för att han varit med en så pass ung tjej utan mer för att han inte verkar kunna hålla sig innanför skinnet. Baserat på det du själv skrev i TS:

"Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid. "

Det är inte hon som är ett ungt luder, hon är en vilsen själ som sorgligt nog inte kan få bekräftelse från annat håll än från män/sex..... Han kanske skulle se till sig själv först innan han kallar unga tjejer luder?!

BF: 100810 enligt RUL
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-16 13:40:07 följande:
    kan ju säga att TS ska vara "glad" över att det är en son hon har och inte en dotter... fast killen kanske gillar pojkar också?*ryser*nä, barn ska inte ha sex punkt slut. det borde ju en vuxen människa kunna förstå.Barn, ungdomar, tonåringar söker bekräftelse får dem inte det hemifrån kommer dem söka det utanför hemmet, ofta genom sexuella förbindelser. Men det är VI som vuxna som har ansvaret inte dem. Det är VI vuxna som BORDE förstå att vi ska skydda barnen inte utnyttja dem. Ja du TS, jag förstår helt varför du känner dig äcklad över din kille... Jag vet faktiskt inte vad du ska göra, men jag hade inte litat på killen. Inte bara för att han varit med en så pass ung tjej utan mer för att han inte verkar kunna hålla sig innanför skinnet. Baserat på det du själv skrev i TS:"Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid. "Det är inte hon som är ett ungt luder, hon är en vilsen själ som sorgligt nog inte kan få bekräftelse från annat håll än från män/sex..... Han kanske skulle se till sig själv först innan han kallar unga tjejer luder?!
    Mkt bra å moget skrivet!
  • lilla V

Din man har inte gjort något olagligt eftersom hon var 15 vid tillfället men om det är vidrigt eller inte kan man diskutera. Jag blev tillsammans med min idag fästman när jag var 17,  och det skiljer 12 år mellan oss. Hans ex har aldrig varit mer än 5 år yngre så det var bara en tillfällighet att jag var så mkt yngre. Känns inte konstigt på något sätt då jag är lite äldre i min personlighet men däremot så har vi en gemensam kompis som BARA verkar dra sig till minst 10-13 år yngre tjejer, oftast blonda och partypinglor. Det känns faktiskt ganska vidrigt, men mest synd om honom. Ungefär som om att han har missat något i den åldern och önskar han vore 18 år igen. Han vill liksom inte bli vuxen. Jag förstår din situation. Om han ångrar sig så kanske du ska lita på det. Gjort är gjort. Du kan bara jobba med din egna inställning.

• Reglementet

*fniss*

Kom bara att tänka på att de som gärna vill ha ungt nog skulle kunnat ragga på mig:P

• Reglementet
    elinnnnn skrev 2010-03-16 13:40:07 följande:
    kan ju säga att TS ska vara "glad" över att det är en son hon har och inte en dotter... fast killen kanske gillar pojkar också? *ryser* nä, barn ska inte ha sex punkt slut. det borde ju en vuxen människa kunna förstå. Barn, ungdomar, tonåringar söker bekräftelse får dem inte det hemifrån kommer dem söka det utanför hemmet, ofta genom sexuella förbindelser. Men det är VI som vuxna som har ansvaret inte dem. Det är VI vuxna som BORDE förstå att vi ska skydda barnen inte utnyttja dem. Ja du TS, jag förstår helt varför du känner dig äcklad över din kille... Jag vet faktiskt inte vad du ska göra, men jag hade inte litat på killen. Inte bara för att han varit med en så pass ung tjej utan mer för att han inte verkar kunna hålla sig innanför skinnet. Baserat på det du själv skrev i TS: "Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid. " Det är inte hon som är ett ungt luder, hon är en vilsen själ som sorgligt nog inte kan få bekräftelse från annat håll än från män/sex..... Han kanske skulle se till sig själv först innan han kallar unga tjejer luder?!
    Du tror att ts man är intresserad av att ha sex med sitt styvbarn?
  • Reglementet
    Natali3 skrev 2010-03-16 13:38:05 följande:
    Hmm.. äckligt med sådana män. Inget o ha egentligen, för de kommer bara vara otrogna med unga tjejer för resten av sitt liv. Mitt ex tände personligen på tonåringar, han var 34 och jag är 22 och vi har en gemensam son. Bad till gud att vi inte skulle få en dotter.. tack o lov! Men kastade bort det skräpet iallfall.. Män är sådana.. tänder på unga tjejer. Klart.. fräscha, mindre "smarta", klagar inte, och förmodligen bra sex. Sen kommer vi kvinnor in i bilden och säger ifrån när något är på tok, och visar oss starka vilket män inte vill ha. det kan vara en av anledningarna.. För er kännedom så visste jag inte att exet var så sjuk att han tände på små "barn" om man nu ska säga så, fick veta det senare.
    Men det är väl inget fel i att tycka att tonåringar är attraktiva?

Vad gör du om ditt x kommer på att han är bisexuell, eller homosexuell?

Tror du helt allvarligt att han vill ha sex med sitt barn?
  • elinnnnn
    Reglementet skrev 2010-03-16 13:52:29 följande:
    Du tror att ts man är intresserad av att ha sex med sitt styvbarn?
    jag tror ingenting, men hade jag varit henne så hade jag ju självklart undrat vart hans gräns går. han är ju inte helt att lita på om man säger så
    BF: 100810 enligt RUL
Svar på tråden Min vidriga man