• Anonym (Äcklad)

Min vidriga man

Har varit tillsammans med min man i 3 år och vi ska ha ett barn om 17v. Jag fick för en tid sen veta att min man hade en sexuell förbindelse med en väldigt ung tjej innan vi träffades och nu vill jag inte se honom längre. Hon var då 15 år och han va 30år både olagligt och vidrigt. Dom hade sex 2 gånger och träffades ytligare 2 gånger plus att han hade kontakt med henne under våran första tid tillsammans. 

Sen hade hon en sida på en sexdating sida som han tydligen inte kunde låta bli att vara inne och titta på dagligen istället för att anmäla till sida att hon va minderårig. Han påstår att han ångrar sig och att han inte ville ha nåt med henne att göra men kunde inte motså henne och att han egentligen tycker att hon är ett ungt ludder eftersom att hon hade flera än han under samma tid.

Jag vet inte hur jag ska göra, han är en go kille gentligen och tar väl hand om mig och min son som är 8 år gammal men jag känner ju med mig själv att jag inte kan leva tillsammans med en vuxen man som har haft sex med en sån ung tjej. Jag blir äcklad när han tar i mig vill inte ens se på nonom längre. Hatar mig själv för att jag har släppt in denna man i mitt liv. Jag och han hade disskuterat igenom sånt här innan vi blev tillsammans och jag förklarade för han att jag inte vill ha såna män i mitt liv då jag själv blev fruktansvärt sexutnyttjad av äldre män när jag var liten och han sa att han inte gjort sånt men nu kommer det fram ändå.

Hur vanligt är det att ni äldre män tänder på så pass unga tjejer????

• Svar på tråden Min vidriga man
  • Bubbis10
    Anonym (Sant...) skrev 2010-03-16 12:30:50 följande:
    Förut så fördömde du ju en relation mellan en 20-årig kvinna och en 38-årig man, alltså två VUXNA människor.Hur ska du ha det?
    hennes man är inte så mkt äldre som 38! men du har en riktigt skev syn på kvinnor. Å är uppenbart i stort behov av vård!!! Friska män skämms ju över sådana som dig. tvi aså
  • Anonym (Sant...)
    Pregga skrev 2010-03-16 12:32:24 följande:
    Du är ju sjuk på riktigt!! En sådan man som dig skulle min MAN ge på käften om han såg att du var på flickor på det vidriga sätt som du beskriver! jag är 32 år å långt ifrån bitter, man behöver inte vara bitter för att inse att du e ett uppenbart svin!
    Stackare. Så du anser att en 18-årig MYNDIG ung kvinna inte får välja att ha sex med vem hon vill? Är du taliban eller?

För det finns många 18-åriga tjejer som njuter av äldre killar, och inte ens är intresserade av jämnåriga. Ska dom sättas i fängelse eller?

Om någon är sjuk här så är det du.
    Och du verkar dessutom ha en våldsverkare till man.
  • Anonym
    Pregga skrev 2010-03-16 12:32:24 följande:
    Du är ju sjuk på riktigt!! En sådan man som dig skulle min MAN ge på käften om han såg att du var på flickor på det vidriga sätt som du beskriver! jag är 32 år å långt ifrån bitter, man behöver inte vara bitter för att inse att du e ett uppenbart svin!
    Kan inget annat än hålla med... skrämmande... Dags att ta tag i sitt liv kanske?
  • Anonym (Sant...)
    Pregga skrev 2010-03-16 12:36:42 följande:
    hennes man är inte så mkt äldre som 38! men du har en riktigt skev syn på kvinnor. Å är uppenbart i stort behov av vård!!! Friska män skämms ju över sådana som dig. tvi aså
    Du svarade inte på min fråga. Ett par där mannen är 38 och tjejen 20 kan alltså aldrig vara okej i dina ögon. Det låter sjukt.

För vem fan är du att avgöra vem som får älska vem?
  • Gravid2010
    Anonym (Sant...) skrev 2010-03-16 12:29:18 följande:
    Herregud vilka små moralister som sitter och skriver här!Jag är 36 år, och om jag är på krogen så är det SJÄLVKLART att jag gärna går hem med en trevlig, snygg, glad 18-årig tjej. För vem blir tänd på en bitter, inskränkt 30+ kvinna? Fy fan.Ni gör ju bort er i denna tråd, med anklagelser att folk som kan tända på en tonåring är pedofil, SÅ JÄVLA DUMT så man blir mörkrädd.Hoppas era 18-åriga döttrar kommer hem med 30-40-åriga pojkvänner, då kan ni inte göra ett skit hahahahahahaha!
    jag är också 36, och om jag var singel så skulle jag INTE ta med en 18-årig snygg kille hem från krogen. Av flera olika anledningar. En av anledningarna är att jag vill kunna prata med den jag har sex med.. Inte bara titta på den personen som ett objekt.

Däri ligger skillnaden mellan män och kvinnor. Vi behöver oftast liiite mer intellektuell stimulans för att allting ska klaffa och sexet ska bli suveränt. De 30+ tjejer som du träffat verkar inte ha funnit någon intellektuell stimulans i din samvaro och då förstår jag om de blivit lite bittra.

men alla är vi olika!
  • Anonym (Sant...)
    Gravid2010 skrev 2010-03-16 12:42:03 följande:
    jag är också 36, och om jag var singel så skulle jag INTE ta med en 18-årig snygg kille hem från krogen. Av flera olika anledningar. En av anledningarna är att jag vill kunna prata med den jag har sex med.. Inte bara titta på den personen som ett objekt. Däri ligger skillnaden mellan män och kvinnor. Vi behöver oftast liiite mer intellektuell stimulans för att allting ska klaffa och sexet ska bli suveränt. De 30+ tjejer som du träffat verkar inte ha funnit någon intellektuell stimulans i din samvaro och då förstår jag om de blivit lite bittra. men alla är vi olika!
    Precis, alla är olika. Du vill inte ta hem en 18-åring, helt okej.

Men vissa kanske vill det, och det är väl knappast något fel i det eller?
  • Bubbis10
    Anonym (Sant...) skrev 2010-03-16 12:41:13 följande:
    Du svarade inte på min fråga. Ett par där mannen är 38 och tjejen 20 kan alltså aldrig vara okej i dina ögon. Det låter sjukt.För vem fan är du att avgöra vem som får älska vem?
    Men du snackar ju inte om att älska, utan ta hem en tjej för sex! så var kommer älska in i sammanhanget!
    Anonym skrev 2010-03-16 12:40:35 följande:
    Kan inget annat än hålla med... skrämmande... Dags att ta tag i sitt liv kanske?
    haha tack för omtanken men jag har ett liv som jag e mkt nöjd med tack =)
    Anonym (Sant...) skrev 2010-03-16 12:39:23 följande:
    Stackare. Så du anser att en 18-årig MYNDIG ung kvinna inte får välja att ha sex med vem hon vill? Är du taliban eller?För det finns många 18-åriga tjejer som njuter av äldre killar, och inte ens är intresserade av jämnåriga. Ska dom sättas i fängelse eller?Om någon är sjuk här så är det du. Och du verkar dessutom ha en våldsverkare till man.
    hahaha våldsverkare, skulle vår dotter komma hem med en sån som dig....ja då hade det nog gått våldsamt till! du förstår, han har en friskt syn på kvinnor!
  • Bubbis10

Lite lustigt att dom som förespråkar sex med så unga tjejer å anser att jag har fel, å ska ordna upp mitt liv som faktiskt är toppen=)

Är anonyma ? jag står för mina åsikter....haha till skillnad fr anda som sitter å gömmer sig bakom en skärm...typisk gubbsjuka grisar!

• Kali B
    Anonym (Sant...) skrev 2010-03-16 12:41:13 följande:
    Du svarade inte på min fråga. Ett par där mannen är 38 och tjejen 20 kan alltså aldrig vara okej i dina ögon. Det låter sjukt. För vem fan är du att avgöra vem som får älska vem?
    Håll dig till tråden om du ska vara med och diskutera, vi pratar om en 15 åring här.

I och för sig är det bäst om alla ignorerar inlägg som dina eftersom du bara är ute efter att provocera och bete dig på en mognadsnivån som de 15 åriga flickor vi diskuterar.
    Mest tröttsamt, patetiskt och extremt skittråkig läsning.

Så, nu ska jag glömma bort din existens.
    Älskade Ophelia 20081025 --- Sagogryn BF 20100515
  • Bubbis10
    Kali B skrev 2010-03-16 12:47:39 följande:
    Håll dig till tråden om du ska vara med och diskutera, vi pratar om en 15 åring här. I och för sig är det bäst om alla ignorerar inlägg som dina eftersom du bara är ute efter att provocera och bete dig på en mognadsnivån som de 15 åriga flickor vi diskuterar. Mest tröttsamt, patetiskt och extremt skittråkig läsning. Så, nu ska jag glömma bort din existens.
    Jo man ser ju att han bara vill provocera så man kan ju undra vem som e bitter ?!{#lang_emotions_wink} som du säjer, lika bra att ignorera denne pers inlägg. kommer ju inget vettigt fr det håller ändå!
Svar på tråden Min vidriga man